Tante Reneke!!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Zag nou net staan dat je hier eigenlijk niet tussenhoort??
Ik dacht dat jij hier ook vast zat?? Niet dat het wat uitmaakt, gezellig toch! Ik neus soms ook bij andere hoor..haha
Verder alles goed? Ben je lichamelijk weer helemaal opgeknapt??

Gr MJ

Hihi,

Ja ik hoor hier ook, maar ik bedoelde niet bij dat topic omdat het over huilbabies gaat....
Hier alles goed hoor. Erg moe momenteel, maar dat ligt ook voor een groot deel aan ons meisje wat niet wil slapen overdag en alleen maar op schoot wil en gedragen wil worden.
En als je met haar gaat spelen op de grond, dan sprint ze naar de tafel om alles te doen wat niet mag. Erg aan het uitproberen dus hihi.
Maar lief dat je het vraagt.

Met jou ook alles goed?

Liefs Reneke

Ohh ha ha , ik was al aan het kijken ik bergreep het niet, ben zo moe de laatste tijd, denk ben ik nou gek??
Ja dat uitproberen is hier ook volop bezig,, zo leuk om te zien dat ze zoveel al kunnen maar wel erg vermoeiend!
En die van jou loopt al niet?? Hier begint het nu langzaam, hij staat al los en ook de losse stapjes zijn begonnen, het zijn er nu nog maar 1 of 2, maar het begin is er!
Wat ik helemaal geweldig vind is als ik ga stofzuigen, dan word hij helemaal wild, hij is echt gek op dat ding, erop klimmen, aan het snoer trekken, en lucht die er aan de achterkant uit komt vind hij super
Wat worden ze toch snel groot he!

Gr MJ!

hoi Mary jane,

ik moest erg lachen om je stofzuiger verhaal. Zo ontzettend herkenbaar
rosco begint echt te stuiteren als hij dat ding ziet. Er op, het snoer, mij helpen
door de slang vast te houden. Maar het leukste... er achter liggen en dan die
wind door zijn haren. Net een kleine hans klok echt lachen. Hier begint het
lopen nu ook, wellis waar achter de kar maar wel hele einden het gaat in eens
snel. Niet als die kleine van reneke dat meiske is zooo snel. Ik was op een verjaardag
van een dochtertje van een vriend van mij zij kon ook al los lopen met 10 maanden.
die klom al op stoelen en de de trap enz. Vond heel leuk om te zien wat er gaat
komen maar ook wel lief dat rosco in eens weer zo een babytje was.

groetjes czaar

Hoi,

Ja de losse pasjes zijn hier ook een feit. Ze kan er ongeveer wel 10 achter elkaar zetten. Ze doet het alleen als we bij haar op de grond zitten, maar ze vind het wel enorm leuk hihi. We zitten steeds verder bij elkaar vandaan, ze heeft alleen een afwijking naar rechts net of ze dronken is hihi.
En klimmen ook inderdaad. Uit bad proberen te klimmen, hangen aan de plank boven de commode (een ramp om haar aan te kleden, een heel gevecht iedere dag en dan heb ik het nog niet eens over luiers verschonen )
Maar ik vind het oooo zooo leuk hihi.
Dat van de stofzuiger is hier nog niet, maar ik zet haar altijd in de box als ik ga zuigen.... Misschien ook eens proberen om haar mee te laten helpen  haha.

Liefs Reneke

Hoi,

Ja dat gevecht met aankleden en luier verschonen is hier ook hoor..haha.. het zijn net van die friemelwormpjes, wat een gedoe soms.
En hans klok dat is een goeie ja..haha
10stappen is trouwens al heel wat hoor..knap zeg.. hier zijn het er nog maar 2, ik heb hem vandaag de sokken eens even uit gedaan zodat hij wat meer grip heeft, wat doe jij aan de voetjes?? want zo op de blote voeten is toch wel koud, ik heb een tegelvloer maar geen vloerverwarming!!
Ben benieuwd hoelang het nog duurd, om de tafel lopen doet hij nu toch al een paar maanden, dus iedereen dacht dat hij wel voor 1jaar zou lopen..haha..niet dus,, maar het gaat al snel genoeg zo!

Gr MJ

Hoi dames,

Ik las jullie verhalen over het lopen en wat je ze dan aan de voetjes moet doen. Onze dochter loopt al vanaf dat ze 10 maanden en 3 weken was helemaal alleen. Ze stapt de hele kamer rond. Het is echt leuk om te zien om zo'n klein mensen rond te zien lopen. Ze is ook wel erg snel hoor!! Vind ik erg jammer maarja ze doet het toch op eigen kracht.
Wij hebben ook een tegelvloer en met blote voeten is dat gewoon veel te koud. Ze heeft in het begin, de fase lopen rondom de tafel, van die antislipsokken aangehad. Maar mevrouw trok die gewoon uit. Ik heb toen bij H&M van die slofsokjes gekocht van hello kitty. Deze zitten lekker strak dus ze kan ze niet uittrekken. Daarbij hebben ze ook een antislipzool dus ze kunnen ook niet uitglijden. Ze heeft ze nu nog steeds aan hoor, want daarmee heeft ze de meeste houvast.
Ik heb nu bij www.baby-schoenen.nl van die antislipschoentjes (slofjes) besteld, ben benieuwd of die ook het gewenste resultaat geven.

Misschien dat jullie er iets mee kunnen.

Groetjes Anne

Hoi,

Wat leuk he dat lopen? vandaag liep ze niet alleen van papa naar mama, maar ook naar de tafel en stoel, dus het zal niet lang meer duren voor de alles lopend doet.
(nu 10 maanden en 2 weken)
Toen ze ging staan heb ik slofjes gekocht van isabooties (of iets dergelijks) met antislip zool, aangezien we parket hebben en ze iedere keer onderuit glijdde.
Andere sokjes, schoentjes trok ze uit, dit was met elastiek bij dr enkeltjes en ze liet ze aan. Ook bij Hema slofjes gekocht en bij Name-it, want roze slofjes onder rood jurkje past niet haha.
Nu ze loopt aan 1 hand en het los lopen ook onder de knie gaat krijgen, wilde ik iets wat buiten ook redelijk geschikt is.
Maar echte schoenen met zool is slecht, daar kan je pas mee beginnen als ze een maand goed lopen en dan nog moet de zool buigzaam zijn.
Ik slaagde dus niet in schoenenwinkels en ging kijken bij een sportwinkel.
Daar hadden ze vele merken waarvan de zool gemaakt is van dezelfde canvas als de rest van de schoen en heel slap is, maar wel waterdicht en iets warmer.
Bij de meeste merken zat haar voetje er niet goed in, je had ruimte onder haar voet. Maar bij Nike zat het goed. En die heeft ze nu dus. Klittenband werkt beter dan veters, schoen kan verder open.

Zo ff verkooppraatje gehouden haha

Alles goed verder met jullie?

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan