Tante Reneke!!

Hoi,

Ga ook maar eens kijken voor andere slofjes, ik heb ze nu van de hema, maar die glijden toch nog! Hij begint wel langzaam aan wat vertrouwen te krijgen, durft af en toe echt zelfstandig een stapje te zetten, ook loopt hij nu aan 1 hand de hele kamer door!
Ben eens benieuwd hoelang het nog duurd!

Gr MJ

Ooo dan gaat het hard hoor. Myrthe liep aan een hand en ineens stukken los. Scheelt ook wel dat ze totaal niet bang is om te vallen en ook niet huilt als ze valt.
Veel plezier ermee. Trouwens ik had die van Hema ook, waren wel iets gladder ja.
Succes met zoeken....

Liefs Reneke

Hoi,

Ik heb nog geen tijd gehad om te zoeken, dus van de week maar eens op pad..
Hij doet nu wel echt moeite om te lopen..
Zo lief,, hij heeft al een paar keer 3-4 stappen gezet maar valt dan neer!
Het zal nu wel niet lang meer duren idd..
Heb je al een carnavals pakje gevonden nu?? ik voor de oudste 2 wel, alleen voor de jongste nog niet, ik denk dat ik de oude plopmuts van de middelste maar gebruik, want het is maar voor 2x!
Wij gaan een midweek weg met carnaval vandaar!
Bij jullie verder alles goed?

Gr MJ

Hoi,

Helaas geen carnavalspakje. Ik had via marktplaats gereageerd. Kreeg een mailtje dat ik geld kon overmaken. Ik gelijk gedaan en mail terug gestuurd. Krijg ik na paar dagen bericht dat omdat ik niet reageerde ze het pakje verkocht hebben
Geld is netjes teruggestuurd, maar baal als een stekker, vond het zo'n leuk pakje!
En aangezien ik niet in het zuiden woon is een winkel binnenstormen hier ook nogal lastig, die zijn er niet hihi.
Zo'n kwebbelpakje vind ik ook leuk. Ik zag trouwens op marktplaats ook een kabouter Plop pakje is voor jongen zooo leuk. Ik wil nu nog geen prinsessenjurk omdat dat waarschijnlijk nog jaaaaren haar keus zal worden. Nu kan ik nog kiezen haha!
Heel veel succes met de stapjes. Myrthe zet nu ook losse stapjes vanaf de tafel naar iets toe, alleen vind ze kruipen sneller gaan, dus geeft ze daar nog haar voorkeur aan.
Maar wij zitten nu iedere avond te oefenen met haar.
Nog even en dan rennen we achter ze aan, hihi.

Liefs Reneke

Hoi,

Ja ik had het gelezen..echt balen, wel fijn dat ze je geld netjes hebben terug gestort!
Heb je al eens bij de blokker-action en hema gekeken?? die verkopen ook best leuke carnavalskleren, bij de hema kun je ze ook via internet bestellen!
Ik heb de kabouter plopmuts trouwens zelf gemaakt, stelt niet zo heel veel voor, je hebt alleen 2 kleuren fleecestof nodig en 2 kerstbelletjes! Of rammelballetjes!   Dat kun je zelfs nog met de hand doen, fleece raffelt ook niet als je het knipt! Het jurkje knip je ook uit, gewoon een hemd overtrekken en wijd uitlopend tekenen, uitknippen en vast naaien, als je er een shirtje in de zelfde kleur onderaan trekt hoef je er geen mouwen aan te maken!
Maar ja, daar moet je wel zin in hebben..
Wij oefenen ook met lopen nu,, hij is dan zo trots, echt een geweldig gezicht!
Hij krijgt regelmatig krentjes, ik leg die soms op de salon tafel, helemaal rondom, moet hij dus elke keer twee stappen zetten om bij de volgende te komen...haha..vind hij zelf echt geweldig!
Maar goed ik ga lekker slapen,, ik hoop dat je wat vind!!!

Gr MJ

Ik heb nu via een site gekocht. Was 5 euro duurder, maar hopelijk wel op tijd binnen. Jammer maar we willen wel een leuk pakje natuurlijk!!
Ik had ook een jurk uit Spanje gekregen, maar die is nog veelste groot.
Nu hebben we een roodkapje, vind ik ook veel leuker voor deze leeftijd.
Veel plezier met stappen.

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan