@tante reneke

A

Anoniem

Guest
ik zag bij wist je dat dat jullie een midweek hebben geboekt voor 80 euro

mag ik vragen waar jullie heen gaan want die prijs klinkt heel aantrekkelijk hahaha

liefs mama van caithlyn

hey girl,

sorry dat ik even kom storen hoor!
je kan op zoveel camping voor die prijs terecht.
wij gaan in mei 5 dagen weg, naar brabant,kaatsheuvel.
voor 170 euro waren we helemaal klaar.
(stacarevan, voor nathalia alles erop en eraan(campingbedje,kinderstoel,box, dus hoeven bijna niks mee te nemen,onbeperkt zwemmen enz)
maar... wij gaan wel in een kindervakantie, vandaar dat het "zo veel" is.
(is natuurlijk niet veel, maar wel in vergelijking met 80 euro hihihi)
de camping waar wij naar toe gaan, kan je zelf nu voor 50 euro terecht (voor 5 dagen)
omdat het voorzeizoen is,en geen kindervakantie.

dus mijn tip is:
wil je er even tussen uit, voor weinig geld?
boek dan een vakantie buiten de kindervakanties en buiten het hoogseizoen,
dan ben je een heel stuk voordeliger uit :D
gewoon even googlen op vrijuit, en vergelijk de prijzen met campings

liefs, do

zie trouwens dat je van kleur bent veranderd :D
eerst roze, nu blauw :D
(vanwege de beeb natuurlijk, snap het wel hahaha)
grappig!

heey meis:)

nee een camping is niks voor mij haha ga ook nooit in nederland op vakantie doe maar maar lekker hotel ofzo:p:p ik hou nie van een camping
maar zo heeft ieder zn smaak he:D

ja de ene keer doe ik roze de andere keer blauw haha blauw zie je beter

hoest verder met je

liefs kus

hihihi nou een midweek in een hotel voor 80 euro...
dat zou ik ook wel willen zien!
ik vind kamperen juist heerlijk.
maar ja, idd ieder zo zn eigen smaak hihihi
t heeft me 3 jaar geduurd eer dat ik erwin over had gehaald om lekker te gaan kamperen :D

liefs, do

Hoi,

Nou geen hotel hoor haha. Dit is in een vakantiepark. Toevallig is dit een chaletje (soort stacaravan) voor €30,- meer heb je een gewoon huisje. Er zijn er ook veel met campings, vind ik wel leuk maar vriendlief niet hahahaha.
Dit is van Roompot (www.roompot.nl) die hebben vaak ook hele leuke parken en zwembaden en gericht op kinderen maar nog goedkoper dan Landal haha.
Zijn vaak hele leuke aanbiedingen, hou ik wel van.
Alles ok verder?

Liefs Reneke

Hoi hoi!
Ik ben ook van de camping hoor!Niet in   tentjes, dat heb ik vroeger veel gedaan maar ben er nu klaar mee, met 3, bijna 4 kids.
Weet je, wat je niet moet vergeten....op campings staan vaak ook gewoon huisjes hoor!!!
Die huren wij altijd, lekker met een paar slaapkamers, een tuin voor je neus, auto bij je huisje, heerlijk.
En toch op een camping, dus de kids kunnen de hele dag lekker buiten in de bossen spelen, daar wij vaak naar drente gaan...
Voor de kids gingen wij vaak naar Italie, met de 1e en later nog een keer met de 2e erbij naar Italie afgereist, maar vind het in Nederland minstens zo leuk.Tuurlijk moet je warm weer hebben, maar het idee om uren te moeten vliegen of dagen in de auto te moeten zitten geeft me geen vakantiegevoel.Merk om me heen wel dat het minder 'cool' is om te zeggen dat we helemaal naar drente zijn geweest...
Een hotel krijg je mij niet in...zie het al voor me, met 3 kids, de enige speelruimte voor ze is bij het zwembad...elke dag...ze hebben nog niet allemaal hun zwemdiploma dus relaxed op een ligbankje hangen is er dan niet bij.
En de buitenlandse temperaturen...wij zijn echt gek op Italie, begrijp me goed, maar de laatste keer was het 42 graden en dat was echt niet fijn meer voor m'n meisjes, op een gegeven moment zaten we vaker in het huisje met airco of reden we een rondje in de omgeving in de auto met airco dan dat we leuke dingen deden....
Dus wij houden het voorlopig bij Nederland.
(Moet wel zeggen dat ik dit jaar een klein weekje met mijn man naar Rome ga, zonder kids...onze huwelijksreis nog eigenlijk...bijna 2 jaar getrouwd...maar nooit van gekomen...)Maar met 3 kids onder de 8 jaar en straks nog een babietje erbij zie je mij voorlopig niet in het buitenland....
Groejtes Roos.
P.S, Voor alle moeders die nog geen kids hebben van 5 jaar en ouder...Ga zo vaak mogelijk op vakantie!!!Nu kan het nog in de goedkope periodes!!Als ze 4 jaar zijn gaan ze naar school, kan je nog wel 1 jaartje buiten de schoolvakanties weg, maar vanaf 5 jaar is een kind leerplichtig in Nederland en dan kosten je vakanties 10 keer zoveel!

heyhey

ja precies, je bent niet aan de kindervakanties gebonden.
vaak kan je vriend/man wel vrij krijgen tussen de kindervakanties, maar in de vakanties is het vaak een ramp, omdat er al zo veel mensen op vakantie gaan.
(tenminste dat is wel bij erwin het geval)
en je betaalt de helft!, het is overal minder druk, ook een groot voordeel.
hotels weet ik niet, ik ben echt van het kamperen.
vroeger (vanaf mn geboorte tot mn 16e) hadden we altijd een voorseizoen op de katjes kelder in brabant 9camping) en in het hoogseizoen gingen we naar frankrijk, later spanje.
daarna leerde ik erwin kennen.
hij wilde dolgraag naar spanje, maar dan wel in een hotel en met het vliegtuig.
nee dank u wel! ik ga niet vliegen, en een hotel is ook niks voor mij.
en erwin is juist niet van het kamperen, maar van de hotels.
ik zei al eerder; het heeft me 3 jaar gekost om erwin te laten kamperen hahaha.
ik heb er zooo veel zin in. lekker 5 dagen naar een camping. (de droomgaard, kaatsheuvel)
nee, t is idd niet 'cool" meer om te zeggen dat je in nl op vakantie gaat.
zeker niet als het oo knog is zo kort is.
maar i kvind het lang zat. en de reden waarom we in nl blijven is:
mocht er iets met nathalia gebeuren(dat ze ziek wordt ofzo) zijn we snel weer thuis.
en mocht er iets ergers gebeuren, zit je tenminste in een nl ziekenhuis.
een ziekenhuis in je eigen land.
je hoeft dus niet met handen en voeten werk uit te leggen wat er aan de hand is.

liefs, do
en patricia: laat je t even weten, als je een vakantie hebt geboekt :D

Terug
Bovenaan