Hoi hoi!
Ik ben ook van de camping hoor!Niet in tentjes, dat heb ik vroeger veel gedaan maar ben er nu klaar mee, met 3, bijna 4 kids.
Weet je, wat je niet moet vergeten....op campings staan vaak ook gewoon huisjes hoor!!!
Die huren wij altijd, lekker met een paar slaapkamers, een tuin voor je neus, auto bij je huisje, heerlijk.
En toch op een camping, dus de kids kunnen de hele dag lekker buiten in de bossen spelen, daar wij vaak naar drente gaan...
Voor de kids gingen wij vaak naar Italie, met de 1e en later nog een keer met de 2e erbij naar Italie afgereist, maar vind het in Nederland minstens zo leuk.Tuurlijk moet je warm weer hebben, maar het idee om uren te moeten vliegen of dagen in de auto te moeten zitten geeft me geen vakantiegevoel.Merk om me heen wel dat het minder 'cool' is om te zeggen dat we helemaal naar drente zijn geweest...
Een hotel krijg je mij niet in...zie het al voor me, met 3 kids, de enige speelruimte voor ze is bij het zwembad...elke dag...ze hebben nog niet allemaal hun zwemdiploma dus relaxed op een ligbankje hangen is er dan niet bij.
En de buitenlandse temperaturen...wij zijn echt gek op Italie, begrijp me goed, maar de laatste keer was het 42 graden en dat was echt niet fijn meer voor m'n meisjes, op een gegeven moment zaten we vaker in het huisje met airco of reden we een rondje in de omgeving in de auto met airco dan dat we leuke dingen deden....
Dus wij houden het voorlopig bij Nederland.
(Moet wel zeggen dat ik dit jaar een klein weekje met mijn man naar Rome ga, zonder kids...onze huwelijksreis nog eigenlijk...bijna 2 jaar getrouwd...maar nooit van gekomen...)Maar met 3 kids onder de 8 jaar en straks nog een babietje erbij zie je mij voorlopig niet in het buitenland....
Groejtes Roos.
P.S, Voor alle moeders die nog geen kids hebben van 5 jaar en ouder...Ga zo vaak mogelijk op vakantie!!!Nu kan het nog in de goedkope periodes!!Als ze 4 jaar zijn gaan ze naar school, kan je nog wel 1 jaartje buiten de schoolvakanties weg, maar vanaf 5 jaar is een kind leerplichtig in Nederland en dan kosten je vakanties 10 keer zoveel!