tarwekiem capsulles

Ha !
op google kan je meer vinden over tarwekiemolie. ik heb de capsules bij de drogist gekocht. ben er deze ronde mee begonnen en zwanger!! (3e ronde)
maar ik ben er nu wel mee gestopt. nam er twee per dag (als ik er aan dacht, soms maar een).
ik heb het potje nu aan een vriendin beloofd die ook probeert zwanger te worden.
succes ermee!
liefs leetje

HOI HOI,

IK HEB NET DE TARWEKIENOLIE CAPCULES GEHAALD EN ER METEEN MEE BEGONNEN,BEN NU IN HET BEGIN VAN MIJN 2DE WEEK VAN MIJN CYCLUS DAG 7.
IK HEB ER ZOVEEL POSITIEVE DINGEN VAN GELEZEN DAT IK HET OOK MAAR GA PROBEREN BAAT HET NIET DAN SCHAAT HET NIET TOCH...

GROETJES SABRINA

Ik denk dat ik die tarwekiem capsulles ook maar eens ga gebruiken.
Ben benieuwd of het mijn cyclus (43 dagen) verkort.
Op hoop van zegen dan maar.

xx Benthe

xx Benthe

xx Benthe

ha meiden,
las al jullie positieve ervaringen over tarwekiemolie capsulles dus ik ben ze ook maar gelijk gaan halen bij de apotheek, kan je daar gelijk mee beginnen of is het beter dat je wacht op je volgende cyclus????
veel liefs sas

Toen ik al jullie positieve berichten las over tarwekiemcapsules ben ik ze ook maar gelijk gaan halen bij de apotheek, dus ga er maar gelijk aan beginnen of kan je er beter mee beginnen als je nieuwe cyclus begint?
Veel liefs sas

Toen ik al jullie positieve berichten las over tarwekiemcapsules ben ik ze ook maar gelijk gaan halen bij de apotheek, dus ga er maar gelijk aan beginnen of kan je er beter mee beginnen als je nieuwe cyclus begint?
Veel liefs sas

Terug
Bovenaan