tas klaar?

Geen idee, maar ik heb al het een en ander bij  de maxicosi in een tasje in een hoekje van de babykamer staan. Is van toen het allemaal niet zo goed ging en ik zoveel harde buiken en krampen  kreeg. Het is niet omdat ik in het ziekenhuis wil bevallen maar, als er iets mis gaat moet mn familie makkelijk kunnen vinden wat ik aan wil.

Ha meiden,

Bij de eerste had ik 3 weken voor de uitgerekende datum wat spulletjes bij elkaar gezet. Ik ben thuis bevallen, maar moest daarna alsnog naar het ziekenhuis voor mijn placenta. Mijn man heeft de hele tas "over het hoofd" gezien en had binnen 3 minuten de hele boodschappentas gevuld met kleding en van alles en nog niks. Was zo geregeld!

Mijn vriendin is van de  haar wondertje  8 weken te vroeg bevallen.... Dan moet je naar het ziekenhuis en heb je geen tijd meer om een tas te pakken.... het gaat dan ineens zo snel.
Ik zorg deze keer dat de tas 8 weken van te voren klaar staat. Dat is vroeg genoeg!
Succes ermee!!
Groetjes!!

Hallo allemaal,

Even dit, als de bevalling begint kun je snel nog je tas inpakken hoor. Maar van het kraamcentrum zeiden ze dat het goed is om m met 37 weken klaar te hebben staan omdat je dan thuis mag bevallen. Moet je dan alsnog naar het ziekenhuis dan kun je zo je tas pakken. Maar de baby komt er niet zo maar ineens uitvallen (bij de meesten) dus als je weeen beginnen kun je altijd je tas inpakken, als het voor die de 37e week mocht beginnen.

Groetjes

He meiden,

Ik hoor hier helemaal niet thuis, maar ik lees zo nu en dan eens mee, en nu dacht ik hier moet ik even op reageren!!

Ik geloof inderdaad dat je met 37 weken je tas klaar moet hebben staan.
Toen ik zwanger was, ben afgelopen maart bevallen van een zoon, heb ik die tas inpakken steeds maar uitgesteld, en uitgesteld en uitgesteld.
Ik had gewoon zo'n gevoel van die tas, die heb ik helaaml niet nodig!!
En uiteindelijk heb ik die tas dus ook niet nodig gehad!! Met 39 weken en 1 dag beviel ik, gewoon heerlijk thuis, precies zoals ik gehoopt en gedacht had.

Dus meiden, doe gewoon waar jij je goed bij voelt. Zet hem klaar als je dat fijn vindt, en als je je er niet druk om kunt maken, ook gewoon echt niet doen!!

Mijn voorgevoel kwam uit, dus wie weet bij jullie oook!!

Succes, x romaty

Hoi,

Ik heb de tas maar al klaar gezet, nu kan ik zelf nog goed bepalen wat mee moet, als ik straks als het zover is mijn man dat moet laten doen, ben ik bang dat ie de helft vergeet

groetjes
Jadeje

hoi,

Ik heb er ook een paar keer aan gedacht, maar ach wat heb je nu eigenlijk nodig? En als je niet vreselijk ver van het ziekenhuis woont dan is na de eerste hectiek als je moet blijven altijd wel tijd om man/familie naar huis te sturen voor een paar onderbroeken en een pyjama /badjas/kleren/maxi cosi.
Als ik in het ziekenhuis zou moeten blijven zou ik graag mijn badjas willen hebben, maar ik heb er maar 1 en ik ben verslaafd aan dat ding dus ik ga hem niet nu al in een tas stoppen.
Ik heb wel aangewezen aan mijn man waar een nieuwe pyjama (met knoopjes voor de borstvoeding) en voedingsbh's liggen in de kast en hoe ze er uit zien .
Verzekeringspasjes zitten in mijn portemonee en die leg ik ook niet nu al in een tas weg.
Ik zie het dus wel.
groeten Elke

Terug
Bovenaan