tas klaar?

Hoi
Ik heb al wel een tas klaar staan maar nog lang niet alles zit er in. Ik ben nu met verlof en ga binnekort wel eens kijken wat er nog in moet. Verder ben ik van plan  om op  een briefje de dingen te zetten die er op het laatste moment nog in moeten.
Liefs Nurse

Ik heb afgelopen week mijn tas klaargemaakt. Na de laatse controle ben ik toch een beetje onzeker geworden. Ze kwamen erachter dat de baarmoedermond aan de binnenkant nog mooi gesloten is maar dat hij aan de buitenkant openstaat. Als het ons eerste kindje zou zijn dan hadden ze me opgenomen in het ziekenhuis maar omdat dit ons 4e kindje is (en de 8e zwangerschap) kan het gebeuren dat alles wat weker is. Vanaf dat moment ben ik mij zorgen gaan maken.

Petra

Das ook wat Petra houden ze je nu extra in de gaten of niet?

Ik ben vandaag aan mijn tas begonnen maar kan niet alles erin doen omdat ik ook nog dingen gebruik maar goed ik doe er wel een briefje bij van wat er nog bij moet komt vast goed!

Groetjes Nina

Ik had mijn tas vier weken geleden nog niet klaar staan, ging uit ongerustheid naar het ziekenhuis en kon daar direct blijven........

Had ik mijn tas toen klaar gehad, had ik hem waarschijnlijk niet mee genomen want ik had er dus echt geen rekening mee gehouden dat ik daar moest blijven.

Gelukkig zijn wij er toen achter gekomen dat mannen deze taak ook best uit kunnen voeren en dat een en ander toch redelijk snel bij elkaar gezocht was hihihihi

Terug
Bovenaan