tattoo en zwangerschap

A

Anoniem

Guest
ik heb even een vraagje wie heeft er wel eens een tattoo gezet tijdens de zwangerschap mss omdat je het nog niet wist of omdat dit niet uitmaakte

wie kan mij helpen!!!!

hoi,
ik lees hier af en toe wat mee (maar ben eigenlijk nog niet aan het proberen om een tweede keer zwanger te worden, mijn zoontje is nu 15 maand)
maar omdat ik zelf een tattoo heb reageer ik even. ik vraag me wel af wat je precies bedoelt met je vraag? of het kwaad kan? of waar zou je een tattoo zetten? op je buik? ik heb een tattoo onderaan mijn buik, heup eerder, maar die zat er al voor dat ik zwanger was. de tattoueur die hem gezet heeft heeft hem wel goed geplaatst, want hij is helemaal niet uitgerokken of vervormd. nu zetten ze in die tattoo shop ook geen tattoo's op plaatsen die wel kunnen uitrekken bij zwangerschap (rond de navel dus) ook een navelpiercing is erg af te raden, zeker niet laten zitten als je zwanger bent, kan er lelijk uitscheuren...
zeker naar een goede betrouwbare tattoo shop gaan!
succes ermee, jasm

hallo
toevallig had ik een afspraak staan toen ik net zwanger was voor een tattoo.
helaas mocht ik hem toen niet laten zetten omdat er toch wat van in je bloed terecht komt.
en dit is absoluut niet goed voor de kleine toen ik daarna mijn tattoo wou laten zetten mocht het nog niet omdat ik borstvoeding geef.
daar komt het ook in terecht.
beetje lastig maar beter voor je kleine om niet te doen als je zwanger bent.
groetjes patries

hoi meiden,
ik heb een tepelpiercing zal ik die er moeten uithalen als ik zwanger ben??
vooral als je borsten zeer gaan doen zal het trouwens geen pretje zijn denk...
mier

over tattoo heb ik geen idee maar piercing zeker eruit halen!

okee ik had hem in mijn navel en had al een meegroeipiercing gehaald speciaal voor zwangeren maar is toch uitgescheurd heel erg en aangezien je borsten ook groeien zou ik het zeker doen of zon plastic piercing erdoor zeker als je stuwing krijgt

en hoe ga dat trouwens doen bij borstvoeding kindje verslikt zich misschien of ga je gewoon voor flessenvoeding dan is piercing minder probleem

ik bedoelde eigenlijk de 1e maanden van de zwangerschap...want zoiezo gaat die dan er uit want wil borstvoeding geven,maar ben benieuwd ofdat die er dan meteen er al uit moet en met een navelpiercing precies hetzelfde,moet dat er meteen uit of maalt dat niet uit??

Terug
Bovenaan