tattoo en zwangerschap

ik zal ze er wel meteen uithalen dan denk zodra ik weet dat ik zwanger ben

meteen hoeft denk ik niet
zeker bij de eerste groeit je buik niet zo snel
het vervelende is gewoon op het einde gaat het zo snel en ik kreeg mijn piercing niet meer los dus bleef zitten en stond helemaal op spanning

ik heb ook nog een piercing boven mijn clitoris die heb ik tot het eind laten zitten en wilde hem voor het bevalling eruit halen maar verloskundige zei dat dit niet hoefde
is gelukkig ook goed gegaan

hoi hoi nee ik wil een tattoo op mn onderrug en heb geen piercing in mn buik hihi

Over een tattoo zou ik het niet weten, maar ik had ook een navelpiercing die ik er tijdens mijn zwangerschap uit gehaald heb. Op 12 januari om 23.30 uur besloten mijn man en ik dat hij begon te ontsteken en heeft mijn man hem er uitgehaald. Op 13 januar om 1.30 uur braken mijn vliezen en om 12.10 uur was mijn meisje er. In verband met de ontsteking heb ik hem er niet meteen terug in gedaan, dus nu heb ik geen piercing meer.

Groetjes Ilona

hahaha ik heb ook overal piercings!!
en die hoeven er echt niet uit.
net als een tepel piercing kan je mee wachten tot het einde.
want je tepel zelf wordt alleen gevoelig maar groeit niet mee.
ze gaan wel groter lijken maar dat is pigment.
je navel piercing als je die er uit haalt gaat het gaatje toch ook nog zo strak staan dat tie kan gaan scheuren had ik ook.
dus dat maakt niet zoveel uit hij scheurt of hij scheurt niet met of zonder piercing.
en patries even omdat dit jouw onderwerp is!!
je mag niet laten tatoeren als je zwanger bent!!!
heel jammer ik sta alweer op de lijst ik blijf ook uitsellen helaas.
ik wil ook zo graag de naam van me dochter laten zetten.
maar ik geef borstvoeding dus dat mag ook niet.
groetjes andere patries

hoi vlijtig vliesje

ja ik weet dus nog niej of ik zwanger ben dus moet nog ff wachten maar ik heb een tattoo op mn onderrug die mega slecht van kleur is dus die moet over nieuw vandaar mijn vraag snapie?

groetjes

hahahahahahaha vlijtig vliesje!!
die vind ik eigenlijk ook wel leuk haha.
ik snap hem helemaal ik zou mijn tattoo ook bij laten werken.
lukt nog niet helemaal.
maar een kleine is veeeeeel leuker hoor.
maar miss test je nagatief en kan het nog ff snel!

Terug
Bovenaan