tattoo Marissa

Afgelopen donderdag heeft mijn man de naam van onze dochter Marissa laten tattoeeren. Ik ga het ook nog laten doen maar wil wel graag dat eerst mijn lichaam weer een beetje in zijn oude vorm terug is. Zijn er nog meer papa's en mama's die dit al hebben laten doen of nog plannen hebben?

Tattoos zijn niet echt mijn ding zeg maar, mijn vriend vind het ook helemaal niets, misschien een kleine naam ergens waar je het niet ziet (het kan ook niet met mijn werk namelijk) maar meerdere grote tatoos vind ik echt niets, ik zou ook eerst even moeten rellen (lees; ruzie maken hihi) hier thuis zou ik er ooit eentje mogen :p (niet dat dat me tegen zou houden hoor doe toch wel mijn eigen ding)

Misschien omdat mijn familie en iedereen die ik ken ook geen tatoos heeft ofzo..?

Ik vind het wel een mooie zo'n engeltje!

Hoi

Ik hou ook niet echt van tattoos, of ja grote dan. Ik heb er 1-tje op mijn li ringvinger, misschien dat ik idd op een andere vinger ofzo "Fleur"   laat zetten. Even overnadenken...

x Petra

quote: PuurGenieten reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 15:42:42'));

Hoi

Ik hou ook niet echt van tattoos, of ja grote dan. Ik heb er 1-tje op mijn li ringvinger, misschien dat ik idd op een andere vinger ofzo "Fleur"   laat zetten. Even overnadenken...

x Petra

Ik heb altijd de binnenkant van mijn pols mooi gevonden ook omdat je daarover heen een armband of horlogo ofzo over kan doen :) lijkt me trouwens wel pijnlijk daar!

Hoi Kezfan,

Mooie tattoo! Ik heb zelf een tattoo net boven mijn enkel een roosje mijn lievelings bloem ik wil daaronder Remco's naam nog laten tattoëren. Mijn vriend wil geloof ik ook dat nog doen die heeft een Taz (van looneytoones) op zijn rechter boven arm.
Ik roep dit al jaren als ik kinderen mocht krijgen dan hun naam bij de tattoo.
Maar zoals je weet hebben we het nu even niet zo gemakkelijk dus eerst even alles tot rust laten komen enzo. Dan ga ik het zeker laten doen.

Waar wil jij de tattoo zetten en weet je al wat of alleen naam??

Liefs Angela

Ja is idd ook een ideetje.
Je vinger, pols, enkel etc zijn idd pijnlijke plekken.... Ik heb ook mijn ogen laten doen, een lijntje onder en boven, super fijn. was ook pijnlijk, moest het ook kei vaak laten doen,  maar het was goed  te  doen hoor!

Maar ja je hebt een bevalling overleeft.....

x Petra

quote: an78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 16:38:55'));

Waar wil jij de tattoo zetten en weet je al wat of alleen naam??

Liefs Angela

Ik denk dat ik haar naam laat zetten met een paar mooie bloemen er omheen. misschien als een band om mijn bovenarm. In ieder geval sierletters en iets met kleur. Ik heb er nu 9, maar die zijn allemaal zwart.

Liefs

Linda

hoi hoi
mijn man heeft de naam van onze kleine(JAILY) al in zijn nek gezet
super mooi
en de nadere 2 staan ook op het lichaam dus deze mag niet ontbreken
doei marina

Terug
Bovenaan