tattoo Marissa

Mijn (ex)partner heeft op zijn ene bovenarm een tattoo van een eenhoorn met de naam van de oudste (Kevin) en op de andere bovenarm een tattoo van  de kop van een  lynx met de naam van de middelste (Renske). Voor Mathijs wil hij waarschijnlijk een tattoo van de kop van een leeuw met de naam.
Ik wil waarschijnlijk zelf een tattoo voor hun alledrie , maar weet nog niet waar en ook nog niet wat.

Groetjes, Manon

Ik heb 4 tattoo's. De laaste heb ik in amerika laten zetten en daar heb ik de M van Max in laten verwerken. Ik was eigenlijk klaar met tattoo's laten zetten  maar nu voel ik me wel verplicht om verloop van tijd ook nog ergens de V te laten zetten. Maar ik vind vast nog wel een plekje daarvoor.

Ik vind hem mooi trouwens hoor, Marissa :)

Hoi,

ik kom van het november forum ff bij jullie buurten..
Ik wil straks na mn bevalling ook twee tatoos laten zetten, maar niet met de naam...
Bij zowel mn zoontje als bij dit kindje heb ik op het geboortekaartje een afbeelding van hun chineze horoscoop laten zetten, maar 'gewoon' in dierenvorm, dus geen chineze tekens: dus voor mn zoontje een aapje en voor dit kindje een varkentje.
Deze afbeeldingen wil ik dus als tatoo!
Helemaal leuk omdat mn vader die boekbinder is de kaartjes maakt en we dus van beide afbeeldingen een stempel hebben: zo hebben mijn kinderen een persoonlijke geboorte stempel/afbeelding die zij hun hele leven voor van alles en nog wat (persoonlijke boekjes, mappen, schoolspullen) kunnen gebruiken!

Een betere rede om een tatoo te zetten dan een afbeelding  als 'eerbetoon' aan je kinderen zou ik niet weten!

Veel liefs Nika  

Terug
Bovenaan