Te dik...

Hoi Barbara,

Bedankt voor je mailtje.
Ik kan je even niet terugmailen, Pc heeft problemen met mailen.
Ik stuur je binnenkort antwoordt.

Groetjes Judith

Beetje vreemd is het wel ja, en zeg er zeker wat van de volgende keer als het weer mislukt met haar, want jij moet je wel op je gemak voelen hoor !

Het is niet zo dat als je dik bent, ze de baby('s) niet kunnen zien hoor ! Ik kreeg met 9 weken een inwendige echo en blijk zwanger te zijn van een tweeling, dus ook dat was zéér nauwkeurig te zien ! (en je vergeet op zo'n moment inderdaad hoe je erbij ligt.... )

Ik vond het zeker geen prettig idee om een inwendige echo te krijgen, maar je voelt er eigenlijk niets van hoor, als je een goede gyneacoloog hebt. Ik geloof dat het pas vanaf 12 weken mogelijk is een "normale" echo te maken, maar zit er nooit over in !! Het mooiste is te zien wat er in je groeit, en dan vergeet je de wereld om je heen wel eventjes !!

Om nog even terug te komen op het maken van een echo.
Ik heb mijn eerste echo met 9 weken gehad, ik heb een gewone echo gehad dus van de buitenkant af en echt alles was goed te zien, en ik ben toch ook zeker niet de dunste, het heeft denk ik meer te maken met waar de placenta zit. Ik was van tevoren ook al aan verschillende kanten voorbereid op een inwendige echo maar gelukkig het hoeft dus niet altijd.

Iedereen veel succes verders en natuurlijk veel plezier.

groetjes

cira

Volgens mij heeft het meer te maken met hoe je baarmoeder ligt, naar voren of naar achter geklapt. Heb zelf met moeite maatje 36 ( sorry, kwam van 32 en dat is ook niet fijn) en dan is het misschien wel wat anders, maar bij de eerste hoorden we via een doptone het hartje al met 8+2 weken, en nu bij 12 weken is er alleen een vaag echo beeld bij een inwendige echo ( waarop wel alles goed is, gelukkig!) Wereld van verschil, he!

Ik heb afgelopen dinsdag een gewone echo gehad. Er was een klein vruchtje te zien met een kloppend hartje. Heel klein maar wel goed te zien. Ik ben ook dik en het ging goed.
Ik was dinsdag 9 weken en 2 dagen.
groetjes sacha

Terug
Bovenaan