te dik?

Hoeveel weegt jullie kind van 9 maanden? Ik krijg altijd te horen: zoooo dat is Hollands glorie!Mijn kind weegt 9,5 kilo en heeft maat 74. Ik zie niet echt dat hij te dik is en het hoort toch ook een beetje, lekker van die 'bokshandschoentjes". Maar hoeveel wegen andere kinderen van 9 maanden?
 
joh wat is dik? Ik zou zeggen geniet lekker van die babyspekkies. het is niet snel goed hoor. Die van mij is te "dun". Morgen 15 maanden en net 74 soms zelfs nog 68. Das ook niet leuk hoor. Tuurlijk schattig enz maar als ze ziek is valt ze snel af en dan maak je je ook zorgen. Dus lekker laten kletsen en genieten van je kindje.
 
Laat ze maar lekker kletsen hoor...Het gewicht en de aantal maanden lijken mij niet verkeerd...Mijn dochter is nu 8.5 maand en is met 7.5 maand voor het laatst gewogen en woog toen 7,4 kg en was 68,5 cm...En ze is vrij ligt dus ik zou me geen zorgen maken hoor...En ik vind dat wel lekker hoor die dikke billen niet dan dat hoort erbij en als ze straks gaan lopen enzo is het er zo weer af...Lekker genieten hoor ziet er gezond uit!! Groetjes, Anne
 
Hoi,

Onze zoon is voor het laatst gewogen met 5,5 maand en woog toen 8010 gram. Nu is hij 7 maanden en we vermoeden dat hij de 9 kilo is gepasseerd...

Is ook een lekkere spekkie, met echt babyvet. En hij krijgt niks teveel hoor, hij krijgt zelfs iets minder dan ze in de meeste schema's hebben staan... ga me er niet zorgen over maken hoor, dat kan altijd nog. De meeste babies worden vanzelf slanker tegen de tijd dat het dreumessen/ peuters zijn.
 
onze zoon is nu 24 weken en vorige week gewogen, 8800 gram en 70 cm, dus ook lekker stevig. En ook hij drinkt nu minder dan in het begin, ach dan kunnen we wat hebben! Als ze gaan lopen gaat het er wel weer af.
 
Hallo,
Hihihihi, Nou dan is de mijne helemaal te dik!!!! Hoe vaak wij het ook niet te horen krijgen: Hollands welvaren....
Hij was met 9maand 11kg. Gaat er wel af als hij gaat lopen is mij verteld. Hij eet goed, lust ook alles misschien dat dat het wel is. Merken het vazelf wel. Op het buro zeiden ze er helemaal niets van. Bij zijn geboorte was hij 3.6kg, maar vanaf zijn 3e maan is hij de lucht ingeschoten met gewicht en lengte. Zit nu aan de bovenste lijnen. Niet drukmaken zou ik zo zeggen.
Groetjes
 
Hallo,

Ik ken je "probleem" onze zoon is 10 maanden en weegt ruim 12 kilo. Hij is ook heel lang. Hij is niet overdreven dik maar heeft wel lekkere babyspekkies. Maar ik vindt het heerlijk hoor. En hij is altijd vrolijk, gezellig huilt heel weinig nou wat wil je nog meer. Hij is wel groter dan andere baby's van die leeftijd, maar voor mij is hij het mooiste mannetje van de wereld!!!

Groetjes Mieke
 
Terug
Bovenaan