te dik?

Trots ben ik ook op mijn twee zoontjes. Allebei heel verschillend van bouw. Mijn oudste woog met 10 maanden 12,4 kilo en was 80cm (heb ff opgezocht in het groeiboek) Het cb heeft altijd tegen mij gezegd dat hij mooi was qua lengte en gewicht.En mijn jongste woog met 10 maanden 9,5 kilo en was 74 cm.
Wel leuk om ff te zien hoe zwaar en groot andere kindjes van die leeftijd zijn he? Hoewel ik ook wel weet dat geen kind gelijk is (dat zie ik meteen aan die 2 bengels van mij)
Groetjes Renate
 
Onze zoon ziet er blakend gezond uit en is nu 13 maanden en woog met 12 maanden 8300 gram. Hij is ook altijd in beweging. Hij zit altijd net boven de onderste lijn in het groeiboekje, maar daarover maak ik me echt geen zorgen meer. Hij eet en drinkt als de beste. De ene is nu eenmaal wat steviger of slanker als de ander. Bij de geboorte was hij ook maar 2270 gram.
 
Mijn zoontje is nu 4,5 maand en weegt al ruim 8,5 kilo. Hij zit vanaf het begin al bovenaan de curve, maar volgt wel zijn eigen lijn. Het is gewoon een lekker stevig mannetje!
 
Terug
Bovenaan