Te dikke nek plooi...bam.. onzekerheid..

Dames,
oef.. net van de 12 weken echo terug.
Onze dag begon om 7u30 met de keiharde realiteit.
Het is niet helemaal goed.
Of eigenlijk ons kindje heeft een sterk afwijkende nek plooi: 5,4 mm..
Echt te dik. (bijna 2 maal zo dik als normaal geacht wordt..)
Het kan niets zijn en weer verdwijnen, maar het kan ook een chromosoom afwijking zijn, Down syndroom of hart problemen..
Eigenlijk wilde we helemaal geen tests doen Ik ben 30 en op zich niet een risico groep. Wij voelde, en hadden afgesproken dat we blij zouden zijn met alles dat er in mijn buik groeit.

Maar ineens staan we voor allerlei keuzes: vlokkentest? wat te doen doen bij welke uitslag?
Voor de rest was hij goed gegroeid, hebben we zijn mini voetjes en handjes gezien..
En bewoog hij heel lief

My god wat een achtbaan aan emoties.
Vanmiddag naar de VK en dinsdag naar het AMC, voor al dan niet een vlokkentest..

droevig.
Mevanne

Wat erg voor jullie! Gelijk weer onzekerheid natuurlijk!
Moeilijk hoor om die keuzes te maken!
Probeer je eigen gevoel te volgen je heel goed samen te bespreken wat jullie willen.

En het hoeft niets te betekenen, al is dat nu misschien moeilijk voor te stellen.

Heel veel sterkte met het nemen van de juiste beslissingen!

Jeetje meid, dat komt dan rauw op je dak.
Wens je heel veel sterkte met de juiste keuze, Maar vergeet niet hoe moeilijk het nu misschien ook is, het is een kindje van jullie samen en daar ga je toch wel van houden....
Maar kan me je onzekerheid goed voorstellen.

Liefs...

Jeetje, dat is zeker schrikken. Dit geeft weer een hoop onzekerheid.
ik begrijp uit de verhaal dat jullie voor een gewone echo gingen en combinatietest?
Heel veel sterkte met het nemen van een beslissing.

Poeh! Dat is een klap zeg!!
Denk je vroeg in de ochtend je kind te zien krijg je dit op je dak...
Goed nadenken en vooral je hart volgen!!!
Het is jullie kind, jullie leven.. Wie wat ook zegt..
Heel veel sterkte!

Dank allen. Het is een bizar fenomeen. Gister was ik nog "gewoon zwanger" en gelukkig. Nu, even onzeker wat het zal zijn, worden of blijven..
Ik denk op dit moment niet zo veel..
Huil daarentegen wel weer veel en neem gewoon de volgende stap.
Stap voor stap.
stap 1 Verloskundige bezoeken en advies in winnen..

Mevanne.

man... dat is echt iets waar je niet op rekent , je weet dat het kan .. maar gaat er van uit dat het goed is.
meid wat een klap voor jullie!!
heel erg veel sterkte

Dat is inderdaad schrikken. Ik hoop voor jullie dat het toch nog mee mag vallen... Weet je de uiteindelijke uitslag al van de combitest?
Sterkte in ieder geval..

Terug
Bovenaan