Te dikke nek plooi...bam.. onzekerheid..

Jee meid, wat schrikken zeg! En wat moeilijk! Volg vooral je eigen gevoel en laat je niet te veel beïnvloeden door andere mensen. Iedereen heeft een andere mening. Praat samen met je man over wat er in je omgaat.. Heel veel sterkte! Ik leef met je mee!

Ik ken de onzekerheid, en de beslissing die je daarna moet gaan nemen. Gaan jullie verder voor een chromosoononderzoek? of kijken ze nog een keer voor de nekplooimeting?

Veel sterkte de komende tijd, en volg je gevoel.

Succes

Mevanne,

Wat naar! Ik zat/zit in het zelfde schuitje en herken de achtbaan van emoties. Ook te dikke nekplooi en wij hebben vorige week de vlokkentest laten doen. Wij krijgen vandaag de uitslag en het is waanzinnig spannend. Wat mij door de afgelopen weken heen heeft geholpen, is inderdaad alles stap voor stap aangaan en niet over de volgende stap nadenken. Met wisselend succes trouwens hoor, want ik heb volgens mij nog nooit zo veel tranen gelaten als afgelopen weken. Ik hoop dat je steun bij je partner/familie/vrienden vindt.

Heel veel sterkte, laat het even op je af komen en volg je gevoel over wat jij denkt dat het beste is.

Ik denk aan je,

Line

@ Line,
en??? Weet je al iets? Ongelovelijk spannend deze dagen. hou me op de hoogte. Hoe dik was de nekplooi van jullie kindje?
Op dit moment hou ik het positieve idee vast dat er nog altijd meer gezonde dan zieke kindjes geboren worden.
Morgen, dinsdag naar het AMC voor nog een echo en hopelijk de uitslag van de combinatie test ( die wij in eerste instantie niet eens wilde uitvoeren) en als de echo slecht is; ze kijken Naar het hartje en of de baby alle organen wel heeft, dan doen we gelijk een vlokkentest.
Waar ik wel erg tegen op zie.
Hebben ze dat bij jouw vaginaal of via de buikwand gedaan?
In iedergeval sterkte met het wachten op de uitslag!

@ Nynke80
wat voor ervaring heb jij gehad? Positief/ negatief?
Wil je het me vertellen?

Groeten Mevanne

Terug
Bovenaan