<p>Hoi!</p><p>Ik ben een beetje ten einde raad met mijn dochtertje van inmiddels 5 maanden. Ze wordt sowieso een paar keer per nacht wakker maar dat geeft niet. Hopelijk gaat dat ooit over nu is het alleen zo dat zodra ik haar neerleg, ze actief op haar buik gaat rollen en haar hele bed doorschuift met de knieën onder haar kont. Ze is dan zo wild dat ze echt niet in slaap valt. Het kost mij soms 1,5 uur voordat ze gaat slapen. Zowel met haar dutjes als wanneer ik haar om 20.00 voor de nacht op bed doe. Een oververmoeid en schreeuwend kind tot gevolg terwijl ik haar normaal niet hoor. Eerder deed ik haar op bed en dan was ze zo weg. </p><p>Ze is een echte strijder en als ze iets nieuws heeft, moet zo doorgaan tot de max.</p><p>Ik wil haar zo graag de rust geven om te slapen. Dus nu zit ik elke keer naast haar bed en hou mijn hand op haar buik dat ze niet gaat rollen. Eerder viel ze zelfstandig in slaap en wil voorkomen dat ze er nu aan gaat wennen dit met behulp te moeten doen.</p><p>Ik ben erg benieuwd of er mensen zijn die tips hebben. Of dit misschien zelf hebben meegemaakt/meemaken. Ben zelf ten einde raad en erg moe, mijn kleine meid ook trouwens. Maar niet moe genoeg om te gaan slapen. Ik wel daarentegen </p><p style="text-align: left;"> </p>