Te groot?

Ik ben nu 36 weken en de ene kijkt vol ongeloof dat ik al zo ver ben en de andere vindt dat ik een enorme buik heb. Dus iedereen is expert op het gebied van buiken. De enige die ik dus maar vertrouw is de vk.

Oh anoniem van 22 weken en 12 kilo. Ik was bij 22 weken ook ongeveer 12 of 13 kilo, maar nu ongeveer 16 kilo dus het is niet in dezelfde lijn doorgezet. Ben de afgelopen 2 maanden niets meer aangekomen.
 
Sommige mensen praten zonder na te denken... ze weten gewoon niet wat ze moeten zeggen en om toch iets te zeggen, zeggen ze dan iets idioots.
Sommige zeggen tegen mij dat ik een kleine buik heb, terwijl anderen menen juist dat ik een grote buik heb!
Gewoon niet reageren.
Julia
 
Hee Inge (van 12/07, 16:03) Dat is zo herkenbaar, mijn moeder zegt steeds: "goh vind de verloskundige je niet dik? of de dokter zei die niet dat je dik bent???" inderdaad GRRRRR! ik ben nu bij 34 weken en 14 kilo aangekomen en dat is wel het laatste waar ik me druk over zou moeten maken, als mijn kindje het maar goed doet!!
Dus Marijke trek je niks aan van of je nou te dik of te dun bent voor de aantal weken dat je zwanger bent, als je maar lekker in je vel zit en je kind het lekker doet.

Groetjes, Onbekend
 
Mensen moeten niet zo zeuren altijd. Ik hoorde vanaf t begin af aan ooo meid wat ben je al dik, dat ik zelf ging denken dat ik een tweeling zou verwachten (niet dus) Maar ik ben "normaal 48 kilo en heel snel aangekomen, gelukkig alleen op mn buik. Ik ben nu 34 weken en van 48 kilo naar 65 kilo gegaan. Maar wat kan mij t allemaal schelen zeg, als de baby maar goed groeit. En je weet als je aan kinderen begint dat je"nooit'' meer je oude figuur terug krijgt.Lekker boeien toch!! Ik ben ook altijd erg met mn uiterlijk bezig en nog steeds maar mensen moeten niet zo zeuren op ons zwangere vrouwtjes
 
hoi
mensen zeggen altijd maar wat!! merk ik tenminste...
de ene komt aan van: zohoo jij bent al dik (ahum)
en de andere dag komt er iemand aan van: nou...een klein bescheiden buikje...
hahahahaha slaat dus nergens op. ik ben tevreden met m'n buikie. klaar.
trek het je niet aan!
gr. liefs van sandy
 
Terug
Bovenaan