Te grote buik t.o.v. zwangerschapsduur

Hallo allemaal,

Ik ga nog maar eens proberen om een stukje te schrijven maar het forum heeft al 2 berichtjes geweigerd. Op hoop van zegen dan maar.

Ik ben  blij dat de meeste verhalen toch positief afliepen. Ik ben nogal bang omdat ik had gelezen dat teveel vruchtwater een kans geeft op een kindje met een open ruggetje. Ook heeft mijn huisarts nog geen een keer getest op suiker.

Ik heb zelf al twee meiden en nu wordt het een jongen. Ik ga er maar vanuit dat ik deze keer gewoon een wat groter kindje zal krijgen. Ze zeggen toch altijd dat jongens over het algemeen wat zwaarder zijn bij de geboorte. Ik ben zelf ook niet meer de lichtste dus ik denk dat hij lekker veel van mij afsnoept. Het zal misschien ook wel te maken hebben met het feit dat het ook mijn derde kindje is.

Dinsdag ga ik weer naar mijn huisarts. Ik zal wel horen wat hij er eventueel aan gaat doen.

Ik hou jullie op de hoogte....In ieder geval alvast bedankt voor de geruststellende reachties..Groetjes Nova
 
Hallo allemaal,

Gisteren ben ik weer op controle geweest. Gelukkig heeft hij mij gerust kunnen stellen. Ik lig weer op schema.

Mijn buik leek zelfs te zijn gekrompen. Dit komt omdat het kindje ongunstig lag of omdat hij toch een beetje verkeerd heeft gemeten.

Ik zit nog wel steeds iets boven het gemiddelde maar wel in een normale steigende lijn.

Wel jammer langs de ene kant want ik had heeeeeel graag nog wel een echo gehad



Maar goed alles was dus in orde. Ik ben weer gerust gesteld!!!

Iedereen nog bedankt voor de reactie en een hele fijne zwangerschap
Groetjes Nova.
 
Hier ook een enorme toeter.
Ik ben nu 28 weken zwanger en ik heb diabetes type 1.
Kindje zit qua groeicurve helemaal aan de bovenlijn.
Als ik mensen vertel dat ik nog een kleine 3 maanden moet zitten ze me met open ogen aan te staren.
Ik krijg nu elke 2 weken echo om de groei te monitoren en vanwege mn diabetes wordt de bevalling sowieso eerder ingeleid.

Fijn dat je nu weer op schema ligt in elk geval! En onthou, niet iedereen kan een 'gemiddeld' kind krijgen, de meeste zitten onder of boven het gemiddelde. 
 
Terug
Bovenaan