te hoge HCG waarde

Nou ben geweest. Voordat de verloskundige begon, begon ik al te janken als een klein kind. Ze zei dat ze me begreep en we gingen meteen een echo doen. Hieruit kwam naar voren dat ik toch wat langer zwanger ben dan gedacht ❤️❤️❤️❤️ Na de echo meteen een intake gedaan. Hopen op een voldragen zwangerschap en dat wens ik elke zwangere vrouw toe! 

Ben zo blij! Hamdolilah/Gelukkig!! 
Ik wil jullie bedanken voor jullie steun! 

Wat fijn voor je!!
Om toch nog even te antwoorden: bij een partiële Mola groeit er wel een kindje, maar dat is niet levensvatbaar. Bij 11 weken was er heel veel vocht om het hoofd en de nek te zien en dat was reden om verder onderzoek te doen. Uitgebreide echo, vruchtwaterpunctie etc. Bij de echo voor de punctie was al te zien dat de hartactie sterk afnam. Uiteindelijk dus geen punctie gedaan en na de bevalling is het kindje onderzocht. Daar kwam partiele mola uit.
Heel verhaal! Ben blij voor je dat dit het niet is. Hopelijk blijft alles goed gaan en kun je vanaf nu genieten :)

@MarBosch ik vind het heel erg voor je wat je hebt moeten meemaken. Zou wel schrikken zijn geweest. Dikke knuffel ! Ik denk maar zo : alles gebeurd met een reden! En hopelijk heb je of krijg je er iets moois voor terug!

Anemootje: ik zou vandaag volgens mijn eigen berekening 5+6 zijn maar ben vooruit gezet naar 6+4!

Het is inmiddels 3 jaar geleden en ben nu zwanger van mijn tweede dochter. Alles is dus weer helemaal goed gekomen :)
Maar toch een vervelende ervaring waar ik nog regelmatig aan denk. 

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat alles goed blijkt te zijn. Wilde al reageren dat ik precies hetzelfde had in mijn eerste weken. Mijn HCG was met 6 weken ruim 16000. Ook hier heb ik me toen erg druk gemaakt.
Blijkt zich bij mij alleen geuit te hebben in extreme misselijkheid en een hoop emoties :) Inmiddels 22 weken zwanger van een gezond kindje :)

Terug
Bovenaan