Te hoog gegrepen?

als ik het zo terug lees

is mijn advies ga lekker werken

en neem de tijd voor te genieten!!!!!

van de zwangerschap en van de twee! kleintjes

studie kan altijd nog...
                        ook al is het misschien lastig om draad weer op te pakken

je zwangerschap of je kind zien opgroeien kan maar een keer!!!

dus studie gewoon aan de kant zetten voor nu!

succes

Hoi Wan,
Ik zou er een jaartje tussenuit gaan wat betreft je studie...Ik ben nu 12 weken, 4 dagen zwanger en heb daarvoor gekozen,  ga volgend jaar niet verder met mijn opleiding. Ik wil als mijn kinderen jong zijn zowiezo liever thuisblijven, maar dat is een persoonlijke keuze en gelukkig financieel  te doen voor ons. Ik ben trouwens  24 en doe 4  havo in het volwassenonderwijs (omdat ik vroeger  mijn school niet heb afgemaakt). Ik ga over een aantal jaartjes misschien de 5e doen, of naar het mbo.  'T is natuurlijk jammer, zeker als je er al bijna bent. Maar aan de andere kant vond ik het  vorig jaar helemaal niet moeilijk om na een aantal jaar weer  met leren te beginnen. Ik was al 5 jaar niet naar school geweest, het was wel inkomen, maar ik vind -net als vroeger!- het einde van het schooljaar nog veel zwaarder...dan ben ik echt op.  Je kent jezelf het beste, en als je zelf denkt dat je na een jaar ertussenuit  best je studie weer op kunt pakken (en je wilt toch graag je diploma dus die motivatie lijkt me niet zo moeilijk), zou ik het gewoon doen.    
Succes met je keuze!
Groetjes Cerise

Terug
Bovenaan