Te huur: 2 nachtbrakers, ze maken gegarandeerd van elke nacht een feestje!!!

Ja ook hier een kandidaat voor het verhuurbedrijf haha.
Misschien kunnen we een schema opstellen...dan wisselen we wat af haha.
Ja ik probeer er de humor ook van in te zien, want anders vallen we hier om...letterlijk.
Ik hou me vast aan het feit dat het ooit echt een keer beter zal gaan!

Sterkte meiden,

groetjes Tamar

en hier nog eentje (en soms twee)! hoop dat het verhuurbedrijf nog geen wachtlijst heeft! deze slaapt gelukkig wel weer snel in dus zal niet te hard klagen!

Groetjes Alberdien

Hier een heerlijk uitgeslapen Tante Linda. Met een dot van een dochter die 's ochtends rond 09.30 wakker wordt en dan van 13.30 tot ongeveer 16.00 uur samen met mama een heerlijke middagdut doet. Zeker met dit weer echt heerlijk!!
En omdat ik dus absoluut geen slaapgebrek heb zou ik zeggen: kom maar brengen die kleine nachtbrakers van jullie. Wij kunnen het wel een paar nachten aan met wat minder slaap.

Hihi, wat een kids hebben we toch he!!

Maar gelukkig voor ons heeft Diede vannacht geslapen van 0.00u tot 5.30u, dus ik klaag ff niet!!! Benthe daarentegen wilde wel weer feesten vannacht!! misschien een keer geen middagdutje doen!!

Groetjes

Jemig wat een verhalen van al die slapeloze nachten..Hier geheel onbekend!
Wij hebben bij alle drie de kids enorm mazzel..
Nooit tot weinig slechte nachten gehad..Lieve sliep al vanaf dag twee ofzo door van 23 tot 6.
En nu alleen een enkele keer wakker, als ze ziek is oid.
Maar dat is ook echt met een reden..Kun je dan ook wel hebben..
De andere twee ook nooit wakker, behalve als ze ziek zijn..
Onze zoon had wel de eerste 8 mnd van zijn leventje vaak oorontsteking..dat was lastig, ook met slapen..
Maar nogmaals, nooit onverklaarbaar.

Dus we prijzen ons zeer gelukkig!
Komen nooit slaap te kort door hen!

Kan me dus niet voorstellen hoe het is, al heb ik wel een idee..haha

Succes allemaal, zal vast wel een keer overgaan..dan willen ze hun bed niet meer uit..haha
als ze gaan puberen..hihi

Gr Rina

het valt hier eigenlijk ook wel mee hoor! Alice slaapt eigenlijk altijd door en anders is er ook een reden, bijvoorbeeld dat haar beer zoek is.. (?) die ligt er dan gewoon wel en dan is ze al weer blij. En Erik, tja die slaapt nog niet door maar ik vind dat ook nog niet helemaal hoeven met zijn bijna 6 maand. Hij gaat vroeg naar bed savonds (rond 19 uur) en wordt dan 1keer wakker snachts en slaapt dan tot 8 uur sochtends. Vind dat best goed voor een baby.
Dusss, zal niet klagen! maar af en toe als ze dan wel allebei wakker worden en toevallig net een uur na elkaar.....

Groetjes en welterusten iedereen! enne Linda: ben benieuwd hoeveel je er krijgt!!

Terug
Bovenaan