Hi,
Ik blijf het echt heel raar vinden, hoor.
Kijk het is echt niet zo dat ik vind dat werkende moeders slecht zijn ofzo, maar ik vind het gewoon raar.
Zeker als je niet hoeft te werken, vind ik het helemaal raar.
Dus eigenlijk als je je eigen kind minder ziet, ben je een gelukkigere moeder dan wanneer je hem zelf opvoedt. Het is niet zo dat ik jullie niet wil begrijpen, maar ik kan het gewoon niet begrijpen. Ik snap het gewoon niet, ik ben van het zwart witte bij mij is die grijze lijn misschien wat dunner ofzo.
Ik moet voor het financiele plaatje eigenlijk wel meer werken, maar ik vind dat als je moeder bent, gewoon thuis hoort te zijn om je kinderen op te voeden, en anders je partner. Dat zit in mijn hoofd.
Snap niet dat mensen werken leuker vinden dan het opvoeden van je kind.
Zeker als ze dadelijk wat ouder worden, kom je om vijf uur thuis ofzo, meteen eten en dan douchen effe knuffen en dan naar bed, en dat vier of vijf dagen in de week.
Pfff wanneer zie je je kind dan? Die twee uurtjes?
Ja sorry, ieder z'n eigen, maar ik vind dat heel raar.
Ik heb weleens gezegd, ja geschreven vooruit dan, waarom heb je dan kinderen?
Natuurlijk krijg ik dan hele boze reacties, maar dat is dan gewoon mijn onbegrip.
Ik kan het gewoon echt niet begrijpen dat werken belangrijker is.
Wil jullie niet voor de benen schuppen, maar snap het niet.
X
Ik blijf het echt heel raar vinden, hoor.
Kijk het is echt niet zo dat ik vind dat werkende moeders slecht zijn ofzo, maar ik vind het gewoon raar.
Zeker als je niet hoeft te werken, vind ik het helemaal raar.
Dus eigenlijk als je je eigen kind minder ziet, ben je een gelukkigere moeder dan wanneer je hem zelf opvoedt. Het is niet zo dat ik jullie niet wil begrijpen, maar ik kan het gewoon niet begrijpen. Ik snap het gewoon niet, ik ben van het zwart witte bij mij is die grijze lijn misschien wat dunner ofzo.
Ik moet voor het financiele plaatje eigenlijk wel meer werken, maar ik vind dat als je moeder bent, gewoon thuis hoort te zijn om je kinderen op te voeden, en anders je partner. Dat zit in mijn hoofd.
Snap niet dat mensen werken leuker vinden dan het opvoeden van je kind.
Zeker als ze dadelijk wat ouder worden, kom je om vijf uur thuis ofzo, meteen eten en dan douchen effe knuffen en dan naar bed, en dat vier of vijf dagen in de week.
Pfff wanneer zie je je kind dan? Die twee uurtjes?
Ja sorry, ieder z'n eigen, maar ik vind dat heel raar.
Ik heb weleens gezegd, ja geschreven vooruit dan, waarom heb je dan kinderen?
Natuurlijk krijg ik dan hele boze reacties, maar dat is dan gewoon mijn onbegrip.
Ik kan het gewoon echt niet begrijpen dat werken belangrijker is.
Wil jullie niet voor de benen schuppen, maar snap het niet.
X