te kleine baarmoeder!

dotjuh

New member
hey meiden

gister bij de vk geweest.
weeg nu 57 kilo (dus 7 kilo aangekomen) en mn bloeddruk was goed. toen moest ik gaan liggen en kwam ze tot de conclusie dat mn baarmoeder niks is gegroeid in die 4 weken tijd. tijd voor een echo vond ze. gister middag kon ik al terecht. nou echo gemaakt en de kleine maakt het goed. genoeg vruchtwater en hij was goed gegroeid.
(alleen een klein hoofdje maar dat hebben wij allemaal)
toen naar de gyn. ja, oo kzij vond mn baarmoeder wel erg klein.
over 2 weken weer een echo en controlle bij de gyn om te kijken of mn baarmoeder dan goed is gegroeid.
maak me eigenlijk niet zo druk maar spannend is het wel natuurlijk. stel dat mn baarmoeder helemaal niet meer groeid??
dan moeten ze mn zoontje eerder gaan halen omdat hij anders helemaal geen ruimte meer heeft.

we zien t dus wel 5 jan :)

liefs, do
 
Jeetje, zeg daar heb ik nog nooit van gehoord dat de baarmoeder te klein is, dacht dat die altijd wel meegroeide. Hoop voor je dat het de volgende echo beter is!!! En dat alles goed gegroeid is.
Om het kindje nu al te hale is veeel te vroeg...
Succes!
 
heyhey

bedankt voor je reactie
zowieso heeft die kleine nu nog de ruimte dus hij wordt nu nog niet gehaald maar t moet wel in de gaten gehouden worden want hij groeit wel door en als mn baarmoeder niet mee groeit heeft op op een gegeven moment geen ruimte meer.

moet je eerlijk zeggen dat ik er ook nog nooit van had gehoord hoor! kan er ook eigenlijk niks op google over vinden. wel dat meerdere vrouwen het hebben gehad maar niet wat nou de verdere gevolgen zijn voor ukkie.

ik zelf denk dat t allemaal wel mee zal vallen.
baarmoeder is al 2 keer vollop uitgerekt dus zal nu toch neem ik aan ook weer zo zijn???!!!

ach, we houden de moed erin :D

liefs, do
 
het zou idd met het roken te maken kunnen hebben zei de asistente van de gyn. ze durfde het niet met zekerheid te zeggen maar was voor mij toch wel een ding om vet te gaan minderen.
stoppen gaat niet, dan krijg ik gelijk paniekaanvallen maar minderen lukt tot nu toe goed. of het effect gaat hebben weet ik niet maar t kan geen kwaad :)

liefs, do
 
Jeetje, wat een bericht, heb er inderdaad ook nog niet eerder van gehoord (en inmiddels toch aardig wat verhalen voorbij zien komen!)
Spannend, hopelijk goed nieuws volgende keer!
Enne, succes met minderen! Het is voor een goed doel ;)
 
Hallo,

Jeetje wat naar, ik had er zelf nog nooit van gehoord totdat ik er zelf mee te maken kreeg. Mijn baarmoeder is niet volledig ontwikkeld en ons kindje heeft het daardoor niet kunnen halen. '<span style="color: #404041; font-family: 'Open Sans'; font-size: 14px; line-height: 25.2px;">Door een te kleine ruimte in de baarmoeder kan de placenta zich niet goed ontwikkelen. Een goede placenta is noodzakelijk voor een goede ontwikkeling van het vruchtje.' Ik hoop heel erg dat het voor jullie wel allemaal heel goed zou aflopen en jullie van jullie wonder kunnen genieten. Het kan eventueel ook komen door verkeerde hormonen van de pil of groei hormonen</span>
 
Terug
Bovenaan