te kleine luiers??

Dag,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik gebruik luiers van pampers voor mijn zoon van 10 maanden. hij is ong 10,5 kilo.
Maar het gaat zo vaak mis!!! Vandaag is hij 3 keer doorgelekt met z'n poep! Of het komt er bij z'n rug bovenuit of bij z'n billetjes of bij z'n lies. Ik wordt er inmiddels strontflauw van (Letterlijk en figuurlijk), ik heb zo bulten was!
Ik gebruik maat 4. Ik begin me nu af te vragen of ik misschien over moet stappen naar 4maxi of naar 5...
Hebben jullie er ervaring mee? Graag hoor ik van jullie!

Groetjes Sandra
 
Mijn kindje is ongeveer net zo oud en ik gebruik 4+ van C1000. Dan heb je een iets grotere luier en toch sluit ie nog goed aan.... en je hebt minder ongelukjes...

Succes met de was!
 
Mijn dochtertje weegt nu ongveer 11 kilo en bij haar zit ik nu op 5, hiervoor 4+ en ik gebruik ook Pampers.

Het is waardeloos als ze door lekken, alles uit, schone kleren, WEEEEER wassen/schoonmaken.

Ik heb 1x een periode gehad van extreem veel door lekken en veel wassen. Nu is het zo af en toe als de ontlasting heel erg dun is, met op de grond kruipen en er te laat bij zijn om gelijk te verschonen, dan kan het mis gaan.

Ik denk dat je zeker de 4+ kunt gaan gebruiken en koop een 5 erbij zodat je het kan proberen. Als je daar baadt bij hebt en je zoontje ook?! scheelt het je ook een bulk was.

Gr Esther
 
mijn dochtertje weekt ook 11 kilo en ik zit nog op 4. Past nog prima, maar ik denk dat ik binnenkort de 4+ maar eens ga inslaan.
Misschien dat een ander merk ook nog kan helpen? Ik vind persoonlijk de pampers wel het beste zitten.
 
Hoi,

Het ligt ook aan het kindje, mijn middelste zoontje had dit ook altijd, zo erg dat ik standaard 2-3setjes kleren meenam ergens naar toe, bij mij heeft een andere maat luier niet gewerkt ook een ander merk niet, ik zweer nog steeds bij pampers, mijn zoontje heeft nu al vanaf 10mnd 5+ en ook mijn oudste van 4 gebruikt die s'nachts, ik heb soms 6 als de 5+ op is, maar die sluit op de een of andere manier bij allebei niet goed!
Ik zou gewoon eens maat 5 proberen en hopen dat het minder wordt en de was ja ik ken het, knetter wordt je er van!!

Gr MJ
 
mn dochtertje is ook 10.5 kilo (15 mnd). Zij draagt nu sinds een week maatje 5, en ik moet zeggen dat het veel beter aansluit dan 4+.
Zij is ook best breed en stevig, volgens mij maakt dat ook een hoop uit, de bouw van een kindje!
 
heb je de baby dry of active fit luiers? Hier vind ik namelijk heel veel verschil in zitten. De active fit zitten bij mijn dochtertje erg hoog van achteren, haar poepbroeken komen ook erg hoog van achteren. Sinds ik active fit heb is het nog maar 1x gebeurd.

Moet het met MJ eens zijn, het kan ook aan je kindje liggen helaas...

Ik heb veel luiers al geprobeerd maar ben het meest tevreden over pampers active fit.
 
hallo

hier had ik hetzelfde probleem welke pampers ik ook gebruikte het ging steeds mis.
sinds ik bij de aldi pampers koop gebeurt het nooit meer hij blijft dag en nacht schoon en droog
 
Terug
Bovenaan