te kleine luiers??

ik ben zelf niet zo'n pamper fan omdat ik ze vind stinken. ik gebruik huggies en sinds kort de little movers variant 4. ben er heel tevreden over. ik heb een stevig en superactief mannetje dus die luier moet wel stevig blijven zitten. en hij poept er lustig op los maar tot op heden geen enkele lekkage. sta er soms zelf van te kijken dat het er allemaal in is blijven zitten.
 
vindt dat er een soort van niet lekker geurtje aan de pampers zit. kan er niks aan doen maar vanaf het eerste pak newborn viel het me gewoon op dat ze stinken zodra er een plasje inzit. moet wel zeggen dat ik erg gevoelig ben voor geurtjes en dus al snel dingen vind stinken. huggies hebben dat geurtje niet en ik vind ze zelf fijner maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.

ben een beetje raar mens soms.
 
Zo dat waren even veel reacties!
Super bedankt dames. Ik gebruik nu een paar dagen de 4+ van c1000, afgewisseld met de 4+ van pampers. Ik moet zeggen het gaat bij allebei nog steeds mis.... Gister ook alweer 2 keer...
Misschien dat ik toch de 5 eens even ga ophalen, moeten we die maar eens proberen.
Heel erg bedankt voor de reacties.

Groetjes Sandra
 
Terug
Bovenaan