Te kleine woning

Hoi Laura,

Wij woonden ook in een heel klein appartementje. Het was 2-kamer zeiden ze maar de scheidingsmuur tussen slaapkamer en keuken stond er al jaren niet meer. In het begin is het best te doen hoor met een kleintje. Wij hadden nog wel plek voor een ledikantje op onze slaapkamer, maar daarvoor moest wel de kledingkast eruit en die stond toen dus in de keuken. Diende daar meteen als afscheiding tussen de keuken en de woonkamer. Niet ideaal maar het werkte wel hoor. Heb je anders misschien een plekje voor een wiegje in de slaapkamer of anders misschien een hangwiegje zoals Isis al voorstelde. Wij hebben geen commode gehad maar ik verschoonde de kleine altijd op ons bed. Heb je lekker alle ruimte. Wij hebben bijna 10 maanden zo gewoond en pas echt de laatste maand ofzo werd het wat krap, maar dat kwam ook omdat Justin toen ging kruipen. Ik zou zeggen: volg je gevoel en blijf ondertussen gewoon verder zoeken en laat iedereen weten dat je een ander huisje zoekt. bij ons zei de woningbouw ook dat het nog wel 5 of 7 jaar kon duren, maar toen we aktief gingen reageren hadden we binnen 3/4 jaar een huis. 4-kamer appartement, heerlijk ruim :)

Veel succes!

Groetjes,
Patricia mama van Justin (bijna 1 jaar)
 
Misschien een tip, maar ga is naar bv de hypotheker en laar eens uitrekenen of jullie kunnen kopen. Ik dacht ook altijd dat dat heel duur was maar heb een huis gekocht met m'n vriend (en zoveelo verdienen wij niet) en heb niet meer lasten dat als je huurt. Je kan het alicht eens vrijblijvend opvragen toch?!!!!!!
 
Laura,

Wat een groot voordeel is dat als je zwanger bent dan heb je voorrang op een groter huis... en immers jou woning komt dan ook vrij. Je kan gewoon met de verklaring van je verloskundige of gyn of arts naar de woningbouw gaan en daar laten blijken dat je met grote spoed een grotere woning nodig hebt.
 
Terug
Bovenaan