Wij hebben besloten om het wel te doen, was gisteren aan het kletsen met een vriendin en toen hadden we het erover en zij zei dat haar zoontje ook een te kort tongriempje had, maar dat ze daar neits aan hadden laten doen, zoontje is nu bijna 4 en gaat naar logopodie ivm slecht praten en moet oefingen doen en sommige oefeningen kan die niet omdat hij een te kort tongriempje heeft, dat was eigenlijk voor ons de doorslag. Dus morgen bel ik op om het te bespreken.
Het is een lastige keuze die je moet maken, maar is het niet voor nu goed dan hebben ze er later ook baadt bij zeker ook als ze de andere sekse gaan ontdekken emt het zoenen. Lijkt me verschrikkellijk als ze je dadelijk zeggen van pap mam had je dat neit kunnen verhelpen toen ik kleiner was.
Vandaar onze keuze nu.
Bednakt voor de reacties
Het is een lastige keuze die je moet maken, maar is het niet voor nu goed dan hebben ze er later ook baadt bij zeker ook als ze de andere sekse gaan ontdekken emt het zoenen. Lijkt me verschrikkellijk als ze je dadelijk zeggen van pap mam had je dat neit kunnen verhelpen toen ik kleiner was.
Vandaar onze keuze nu.
Bednakt voor de reacties