Te laat geklust?

<p>Hoi! :) Een vraagje: wanneer denken jullie dat mijn eispong was (zie onderstaand kaartje)? Voor/op/na 5 december? We hebben 5 dec. 's avonds geklust en de dagen daarvoor niet. Nu ben ik bang dat ik mn kans deze maand gemist heb. Wat denken jullie?</p><p></p>
 
Hoeveel dagen ervoor niet? Zou idd kunnen dat je dan nu te laat was. Rondom je eisprong is het sowieso aan te raden om (in ieder geval) om de dag seks te hebben. Dan mis je nooit je kans :)
 
Teveel dagen ;) M'n app gaf aan dat ik 5 december 5 dagen voor m'n eisprong zat, dus ik dacht dat ik al goed op tijd was. De volgende keer toch maar eerder starten :)
Denk je dat het mogelijk is dat mijn eisprong na het punt op 5 dec was of ervoor? Of mogelijk precies rond dat moment?
 
Volgens dat kaartje is de eisprong 9 december (rondje op de x-as)? Ik denk dat je dan eerder te vroeg bent geweest, maar je weet nooit 100% zeker wanneer je eisprong precies is. Is je cyclus regelmatig?
 
Ik weet niet of er veel van die horizontale lijn klopt. Die stond er al voordat ik een temperatuur had ingevoerd. En de regel is toch dat de eisprong geweest is als de temperatuur 3 achtereenvolgende dagen oploopt? Of zou het ook kunnen dat de temperatuur eerst al wat opgelopen is en toen de eisprong kwam?

Daarna hebben we wel vaker geklust, dus dan zou er wel meer kans zijn.
 
Terug
Bovenaan