Te laat geklust?

Temperatuur is niet heel betrouwbaar, gezien je temperatuur om verschillende redenen hoger kan zijn een aantal dagen. Ik zou die onderste gele lijn aanhouden dat je daarin klust om de 2 dagen.Lastig dat je cyclus niet regelmatig is. Je zou eventueel nog een evolutie test kunnen doen, mocht het niet raak zijn deze keer.
Hoe lang zijn jullie nu al bezig?
 
Dan wacht ik het gewoon even af, er is in ieder geval nog wel een kans. En de volgende keer nemen we de vruchtbare periode wat ruimer, dan voorkomen we dit soort dingen.

Wij zijn sinds de zomervakantie bezig, dus nog niet zo heel lang. Maar ik merk dat het na de eisprong wel een beetje een obsessie wordt. Het is dan nog niet eens de kinderwens zelf, maar meer de spanning om te weten of het gelukt is of niet.

Bedankt voor het meekijken!
 
Hoi! Ik gebruik die app ook (samen met nog twee apps), en bij mij staat mijn ovulatiedag op CD 13, terwijl mijn temperatuur pas op CD 15 is gaan stijgen. Dus daar klopt wat mij betreft niks van. Mijn andere apps geven aan dat ik mijn ovulatie heb gehad tussen CD 14 en 15. Dat lijkt mij een stuk logischer.
Hoe dan ook. Ik denk dat het bij jouw kantje boord is, omdat je 's avonds pas seks hebt gehad. Je eitje leeft maar 12 tot 24 uur, en zaad kan er tot wel 12 uur over doen om vanuit de vagina het eitje te bereiken. Hoe snel jouw temperatuur stijgt na ovulatie, en hoelang jouw eitje leeft, en hoe snel het sperma van jouw man is... Tja, dat is heel persoonlijk.
 
Hoi Djonie, dank voor je reactie sorry voor m'n late reply! Die ovulatiedagen die de app aangeeft zijn inderdaad niet echt betrouwbaar. Inmiddels ben ik ook ongesteld geworden, dus weer door naar de volgende ronde!
 
Terug
Bovenaan