Te laat met foliumzuur?

Let goed op dat je een goede Multivitamine neemt! Ik heb in het eerste trimester prenatal nutrients van solgar geslikt omdat daar de juiste verhouding b12, foliumzuur (b11) en b6 in zit. Die werken allemaal samen. De een heeft de ander nodig om opgenomen te worden via je darmen. Je zou ook kunnen overwegen om folaat te gaan slikken. Dat is actief foliumzuur en wordt beter oogenomen dan de gewone synthetische vorm van foliumzuur. Maar vraag het inderdaad vooral even aan je verloskundige! 
 
Hey dames!
Ik heb een vraagje voor jullie, hebben jullie een bepaald merk van foliumzuur dat jullie aanraden? Ik ben aan het proberen om zwanger te worden, maar ik heb gelezen dat je dus het best met foliumzuur begint van zodra je begint te proberen. Zijn er dingen waar ik op moet letten? Voorlopig spreekt deze van Flinndal mij het meeste aan (https://www.flinndal.nl/vitaminen/foliumzuur).
 
Ik kijk uit naar jullie antwoord!
 
Hoi.
HIer bij de eerste pas bij bezoek aan de VK begonnen met foliumzuur. Ik had geen idee. Ik was toen 8weken. Kleine uk is nu 2 jaar en kern gezond. Nu bij deze zwangerschap begonnen zodra we stopte met de anticonceptie.
Ik slik de compleet zwanger van de davitamon. Ik hoor van andere dat deze soms slecht op de maag vallen. Maar hier gaat t prima. Misselijk ben ik toch al de hele dag door haha
 
Terug
Bovenaan