te snel drinken / verslikken, welke speen?

Hoi Bloemetje,

Dus ook zo'n gulzig drinkertje. Ook wij hebben nu de s-fles van Difrax, wat een verademing. Gaat iedere dag beter, laat Jelte wel redelijk rechtop zitten om te drinken.

Ze hadden mij er al voor gewwarschuwd om niet van die starterssets te halen, omdat het altijd maar de vraag is of je kindje uit die fles wil drinken. 't Is zonde geld, maar je wilt toch het beste voor je kind!

Hoi,

Rixt,
Wij zijn dr achter waarom onze dame zo spuugt. Ze is namelijk ziek.
Wij ook. Me man en ik voelen ons beiden ook niet lekker. Misselijk,buikpijn.
Tja, en voor zo een kleintje is dat toch erg heftig. Vanmiddag huilde ze zo erg van de krampen en na weer te spugen.
Nu krijgt ze dus iets minder voeding, wat verdund. Verloskundige hoopt dat het zo goed gaat dan. Tot nu toe heeft ze twee laatste voedingen binnen gehouden.

Liefs

Oh jakkes, daar is niets aan. Hoop dat jullie meisje en natuurlijk jullie zelf ook snel weer opknappen.

Hier een kereltje die het poepen nog meer ontdekt heeft. Eerst vanmiddag tot ver op z'n rug, dus maar in de tummytub. En nog geen uur later bij het verschonen, kon nog net de oude luier weer terug schuiven... (hij werd ineens wel errug stil :D)

quote: Rixtmeiske reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-05-2009 20:31:45'));

Oh jakkes, daar is niets aan. Hoop dat jullie meisje en natuurlijk jullie zelf ook snel weer opknappen.

Hier een kereltje die het poepen nog meer ontdekt heeft. Eerst vanmiddag tot ver op z'n rug, dus maar in de tummytub. En nog geen uur later bij het verschonen, kon nog net de oude luier weer terug schuiven... (hij werd ineens wel errug stil :D)

vind jij de tummytub makkelijk in omgang?
Ik heb het een keer geprobeerd toen de kraamverzorgster hem mee nam, maar ik vind het maar niets. Ik heb geen goede grip op haar, ze is heel beweeglijk met haar hoofd en de rest van haar lichaam hahaha...

Hoi,

Wij hebben denk ik het flesje gevonden :)
Het flesje van Dr. Braun's. Vk raadde dit aan. Het gaat spugen tegen en ze kunnen niet zo snel drinken. Ze heeft zo al twee keer dr voeding binnen gehouden, en heeft geeft ons een prettiger gevoel om de fles te geven. We hebben het flesje van de kraamhulp gehad, een kleintje,waar 60cc in kan, dat kan nu nog, omdat we ff wat lager zitten met voeding omdat ze niet lekker is
maar morgen moeten we ff ergens zulk flesje scoren. Want morgen mag ze weer gaan opbouwen met voeding.

En de tummy tub,
Junior, vind dat ook maar niet hoor, liever het gewone badje. Het is voor haar denk ik wel lekker, want bij kraamhulp zat ze lekker daarin. Maar ik voel me daar echt niet prettig bij. dus hier gaat ons prinsesje gewoon in het badje.

Liefs

bloemetje, ik hoop voor je dat de fles het spugen een beetje tegen houd en ik hoop dat jullie er binnenkort allemaal weer boven op zijn.

en ja hier ook iemand die de tummytub overal voor gebruikt behalve voor jesse....we hebben het toen aan geschaft met elmar maar ik vond dat toen al helemaal niets,nu met jesse weer een keertje geprobeerd maar ik vind het niets. ik vind het altijd zon gedoe om jesse er weer uit te krijgen...
ik zet de tummytub nu onder het badje, als die gaat lekken heb ik tenminste geen zwembad in de slaapkamer. en voor de rest wor die nog wel eens gebruikt als wasmand.

groetjes

Terug
Bovenaan