Te veel aankomen..

Dit topic hier is al je 3e topic in korte tijd met betrekking tot gewicht. En blijkbaar zit je dus ook op andere fora topics hier over te maken.Dat je een eetstoornis hebt (gehad) en dat aankomen moeilijk kan zijn is te snappen. Maar als je hier zo’n groot probleem mee hebt bespreek het dan met iemand die je echt kan helpen.Het lijkt net alsof je niet eens je best wilt doen maar gewoon aandacht wil. Doen hier iets aan. Vanaf nu leef je niet meer voor jezelf maar voor jou en je kleine, gedraag je hier dus ook naar.  

Zou ik je wat zeggen..ik had gisteren controle 31 weken zwanger en was afgelopen 3 weken maar 1 kilo aangekomen.. nu in totaal 10 kilo.. en verloskundige zei zelf dat er echt nog wel wat bij kon zeker voor reserve voor borstvoeding straks... kijk je moet je niet te veel druk maken om je gewicht... geniet er van dat je straks zo heerlijke buikje heb waar je baby in groeit.. afvallen kun je daarna wel weer...Blijf wel gewoon eten ;) en ga nou niet hele tijd aan je gewicht denken en straks minder eten omdat je bang bent aan te komen.. nu ik 31 weken zwanger ben is mijn energie op een heel laag pitje dus ik laat sporten lekker voor wat het is komende weken ;)

Wat mij opvalt... is dat je keer op keer je druk maakt om je gewicht. Maar ook om het eten van een kapsalon. Do i need to say more?! Zoek hulp! Of voor het aandacht zoeken, of voor je enorme onzekerheid want hier gaat jouw baby niet blij van worden straks als dit zich doorzet zo

Terug
Bovenaan