(Te) veel aankomen?

Kan aan mij liggen maar ik vind 7 a 8 kilo met 25 weken zwangerschap helemaal niet zo veel.. Het verschilt zó per vrouw.

Ik was met 28 weken 9,5 kilo aangekomen en uiteindelijk met 41 weken bevallen (ben 17 kilo in totaal aangekomen).
Na de bevalling was daar nog 10 van over, en drie dagen later nog 7. ?
 
Hee hee, ik heb me hier ook onzeker over gevoeld en nu nog wel (het scheelt dat ik hier op vakantie geen weegschaal heb). Ik ben nu ook 25 weken en 7 a 8 kilo aangekomen. Was voor mijn zwangerschap wel echt met mijn gewicht en voeding bezig en veel in de sportschool te vinden. Vind het aankomen heel moeilijk, maar volgens mij is dit prima in lijn met 'het boekje' hoor. Herken me helemaal in jouw verhaal over brood en ietsje meer snoepen (maar niet extreem). Ik heb anders ook echt honger. Lijkt me ook niet goed voor de kleine. En ja wandelen wordt steeds pittiger. Ook voor fitgirls ? dus lekker laten gaan en weet dat je niet de enige bent. Hoop dat je je gauw fijner voelt!
 
Ik merkte dat ik hier aan t begin ook heel erg mee bezig was omdat ik bijna niet aan kwam maar wel dikker werd… inmiddels bijna 25 weken zwanger en 3 kilo aangekomen, is volgens mij nog steeds niet heel veel, maar zolang de baby goed blijft groeien en ik dus ook maak ik mij maar niet te druk. Elke zwangerschap is anders denk ik dan maar!
 
Terug
Bovenaan