Te veel draaien tijdens slapen

<p>Wie o wie moet draait er ook veel tijdens het slapen? Ik wil zooo graag aan 1 zijde liggen, maar ik moet telkens draaien. Kan het kwaad? Het is nog pril</p>

Oooh ja! Slapen, dat is een dingetje in (het begin van) je zwangerschap! Ik was altijd eenbuikslaper en de vk zei dat dat prima kan, totdat je het zelf niet meer fijn vind. Ze raden aan om op je linker zijde te slapen, rechts kan ook prima, maar probeer niet op je rug in slaap te vallen. Het kan prima dat je wakker wordt op je rug hoor, maar probeer een van je zijdes als begin houding.
draaien doe ik ook 60 keer per nacht en helemaal vanaf een uur of 7 weet ik niet meer hoe ik moet liggen! Maar maak je vooral geen zorgen en slaap genoeg. Als je zegt dat het nog pril is zal de baby er weinig van merken. 

Hee! Het kan geen kwaad, ik weet niet hoe ver je zwanger bent? Ik slaap normaal altijd op mijn buik, maar omdat dat inmiddels echt niet meer lekker ligt moet ik ook in een voor mij alternatieve houding liggen, waardoor ik ook erg veel draai. Erg irritant voor jezelf :( maar voor de baby geen probleem.
Het enige waar je meer richting het einde van je zwangerschap op moet letten is dat je niet te lang op je rechterzij ligt en meer op je linkerzij (dan wordt de placenta beter doorbloed).
Ik heb uiteindelijk zo'n kussen gekocht waarmee je fijner op je zij slaapt, dat werkt wel en volgens mijn vriend ben ik niet meer zo aan het rollen nu ;). Kun je als je het irritant gaat vinden ook overwegen. Fijne zwangerschap!

Ik ben ook een draaier. In het begin kan alles nog. Nu 25 weken en hetvwordt steeds vervelender. Elke draai veel last van bandenpijn wat echt niet leuk is en een beetje half rug zij of half buik zij proberen te slapen zodat er toch zo lang mogelijk nog wat variatie in kan zitten haha

Hey MikkieX ik ben rond 5wkn, ik heb zo een kussen ook besteld en vorige week ontvangen, maar ik krijg er na een tijd nekpijn van doordat ik niet op mijn gewone kussen kan slapen. Dan nog moet ik draaien, pff zo vervelend.

Heb altijd al veel gedraaid en onrustig geslapen. Die eerste weken na de positieve test extra door alle spanning die door me heen ging. Inmiddels minder gespannen gelukkig.
Wij slapen ook lepeltje-lepeltje (??) was even wennen, maar houd me wel rustiger haha. Voor mijn vriend naar bed komt slaap ik met een voedingskussen in mijn rug, zodat ik minder het gevoel heb te willen draaien.
fijne zwangerschap!

Hoi,
Ik ben nu 6 weken zwanger en slaap eigenlijk al sinds dat ik weet dat ik zwanger ben helemaal niet goed. Val wel in slaap maar word na een paar uur wakker en dan kan ik de slaap niet meer vatten. Dacht dat het aan mij lag.. maar dat is dus wel normaal, zo vroeg in ze zwangerschap? 

Terug
Bovenaan