Meid je zegt dat je supervrolijk zou moeten zijn, maar dat hoef je niet. Je hebt een gezonde, vrolijke fijne meid gekregen maar dat betekent niet dat er niks meer mag zijn waar jij verdriet om mag hebben. Natuurlijk ben je verdrietig om het verloren kindje. En ik vind het heel ondeskundig van de gyn dat hij jullie destijds niets heeft gezegd. Waardeloos, het is toch jullie kindje wat is overleden. Anders had je er nu twee gehad. Meid, verschrikkelijk. Alleen dat veroorzaakt al een storm in je leven. En dan het nieuws van je oom. Ook zo verschrikkelijk!
Meid, jij mag verdrietig zijn en huil het er maar uit. En natuurlijk ben je even niet te troosten, het is me nogal wat. Geef het de tijd! Het komt allemaal weer goed als de tijd verstrijkt. Ik hoop dat je oom nog behandeld kan worden, anders krijg je in de nabije toekomst ook nog zoveel verdriet erbij.
Heel veel sterkte meid en probeer de gedachte aan een tweede kindje nu even staan en kijk er af en toe naar. Er komt een tijd dat je dat weer aan durft. Probeer niets te overhaasten en geef je verdriet even de tijd!
xx knuffels
Meid, jij mag verdrietig zijn en huil het er maar uit. En natuurlijk ben je even niet te troosten, het is me nogal wat. Geef het de tijd! Het komt allemaal weer goed als de tijd verstrijkt. Ik hoop dat je oom nog behandeld kan worden, anders krijg je in de nabije toekomst ook nog zoveel verdriet erbij.
Heel veel sterkte meid en probeer de gedachte aan een tweede kindje nu even staan en kijk er af en toe naar. Er komt een tijd dat je dat weer aan durft. Probeer niets te overhaasten en geef je verdriet even de tijd!
xx knuffels