te vroeg bevallen

Hallo allemaal,ik heb hier de laatste maanden veel tijd doorgebracht en heb er ook heel veel aan gehad..maar helaas ben ik niet meer zwanger....4 weken geleden ben ik o[genomen door dat de navelstreng niet meer goed doorbloed was..naa een paar testjes bleek ik ook zwangersch.vergiftiging te hebben en moets uiteraard in zh blijven...tot zover ging het met mij steeds goed en de baby werd goed in de gaten gehouden...ctg,echo!! Nu precies drie weken geleden kreeg ik erge buikpijn en een gevaarlijk hoge bloeddruk,ik had de mazzel dat ik al in het zh lag wat dat betreft..om een lang verhaal kort te maken heeft men op dat moment direct besloten tot een spoed keizersnede en hebben wij een dochter gekregen die met 28 weken geboren is....het bleek dat mijn placenta aan het loslaten was!! Ze ligt nu nog in het ziekenhuis en zal ook de komende weken daar moeten blijven om vooral heel erg te groeien...ik kruip langzaam maar zeker weer uit een dalletje en de kleine maakt het naar omstandigheden ook goed!!Helaas zal ik hier dus niet meer zijn maar wil jullie toch bedanken voor de fijne antwoorden die ik op al mijn vragen en probleempjes heb gehad!!!!!!!!! liefs toos
 
Je hebt het niet voor het kiezen, dat zie je maar weer!! Wel fijn om te horen dat het met haar goed gaat!! Zulke babytjes zijn wel erg sterk. Hoop dat het met jou ook weer goed zal gaan..In het ziekenhuis kunnen ze tegenwoordig erg veel. Dat hebben wij ook van dichtbij mee gemaakt maar dat ga ik je nu niet vertellen!! Heel veel succes ...duim voor jullie

Catelijne 13 weken
 
hi catelijne,

Ik heb het zelf helaas ook al es eerder mee gemaakt mijn oudste dochter is met 29 weken geboren...maar is gelukkig nu een grote meid van bijna 7!!! IK wet de risico's dus maar weet ook dat het goed kan gaan!!

Dank voor je reactie...liefs toos
 
ik voel me zo beroert dat ik helemaal niet van mijn zwangerschap geniet.Ik ben de hele dag door misselijk, en krijg niets door mijn keel,ik ruik alles!zelfs mijn benedenburen!Wat doen jullie hieraan???
groetjes
 
ik wens je heel veel sterkte de komende tijd.
ik hoop dat het snel achter de rug is en dat jullie de kliene meid snel thuis krijgen.
laat je nog een keer horen hoe het gaat met jullie??
liefs mir
 
jeetje,ik zit hier van gewoon even met het kippenvel op mijn armen.Wat ontzettend fijn dat het wel goed met haar gaat.Gelukkig kunnen ze tegenwoordig zo veel en met die kleine meid van jullie gaat het zeker goed komen,zeker nu zo'n klein vechtertje al bijna een maand achter de rug heeft!!!

liefs en heel veel succes verder
 
Terug
Bovenaan