te vroeg bevallen

hoi,
allereerst nog van harte gefeliciteerd.
mijn 1e zoontje is ook veel te vroeg geboren,ik was 33 weken toen hij met spoed gehaald werd met een keizersnede.
gelukkig is alles goed gegaan.
hij was goed op gewicht woog 2240 gr en 44 cm lang.
gelukkig dat het met jullie dochtertje goed gaat wantals ik er nog aan terug denk en ik nu zie hij is bijna 4 wat het voor een ventje is geworden...ben je het heel snel vergeten.
ik hoop voor jullie dat ze snel naar huis mag,en dan kunnen jullie genieten van haar.
1 voordeel heb je.....ze zijn wat langer baby.

sterkte groetjes lillian.
 
Lieve Toos,

Jouw verhaal lijkt erg op mijn verhaal. Mijn dochter is om precies dezelfde reden met 34 weken geboren en het gaat nu ontzettend goed met haar. Ze heeft 3 weken in de couveuse gelegen.

Als je behoefte hebt aan ervaringen delen dan is de VOC mailinglist een goede plek om je verhaal en vragen kwijt te kunnen. http://www.couveuseouders.nl/ is hun website. Ik heb er al veel aan gehad.

Heel veel sterkte en ik hoop je daar te zien.

Liefs,

Annemieke
 
Hoi,

Heel veel sterkte alledrie de komende tijd. Ik hoop vooral dat het goed gaat en komt met jullie kleine meid! Vijf jaar geleden is mijn neefje ook met 28 weken geboren, dus ik heb van dichtbij meegemaakt hoeveel impact zoiets heeft.
Probeer je trouwens niet alleen zorgen te maken, maar er ook van de genieten!

Groetjes,

Gea
 
Jeetje wat een reaties....geweldig!!!! Ik ga de site die annemieke voorsteld zeker bezoeken...oja en wat haar naam betreft ze heet Rosaly rian...ze woog 900 gram en was 36 lang of klein ..

Bedankt allemaal!!

kusss toos
 
Terug
Bovenaan