Te vroeg gejuichd :-( waarschijnlijk weer een miskraam....

Hoi Dion,

Wat onzettend balen voor je!! Ik leef met je mee....
Hopelijk ben je snel weer zwanger van een gezonde frummel!

Liefs, 10e

Dion, sterkte! Wat een domper voor je.... leef met je mee!  liefs laura

he dion, ik wil je even sterkte toe wensen, ben je eest zo blij en dan ineens is het weer helemaal mis. hopelijk ben je snel weer zwanger en gaat het wel goed. hou moed!
groet
boekie

Hoi Dion,

Wat een naar bericht, tegelijk met maan nog wel, ben er stilletjes van. Ik wil jullie heel veel sterkte toe wensen en als er wat is...we zijn er hoor meis!

Liefs Lientje

He dion, wat een verschikkelijk nieuws... ik wens je heel erg veel sterkte toe de komende tijd! Liefs

Hey Dion en natuurlijk ook maantje
Ik weet wat jullie doormaken, ik wens jullie dan ook heel veel sterkte. Ik hoop dat er genoeg mensen in jullie omgeving zijn die jullie eens goed kunnen knuffelen, en die er niet mee inzitten dat je nu eventjes uit moet huilen.
Alvast heel veel knuffels van mij. En heel veel sterkte gewenst. Maar geloof in de toekomst, ook al is het moeilijk.
Liefs, sita

Hé Dion,

Wat een ontzettend naar bericht!
Zo geniet je nog van je zwangerschap en zo is het weer over.

Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat het voor jullie snel zover mag zijn.

Veel liefs,

Twinkel3

he dion,

Ik vind het verschrikkelijk wat er gebeurd, maar je mag er zelf niet veel aan denken (wat moeilijk is natuurlijk en begrijp dat ook)
Zelf zou ik de moed rap  opgeven, maar dit mag je zeker niet doen en verzet zoveel mogelijk zinnen als dit zou helpen.
Veel sterkte toegewenst en dat we vlug weer goed nieuws mogen verwachten van jou.
Veel goede  moed toegewenst he.

veel liefs sandrine

Terug
Bovenaan