Te vroeg getest?

<p>Hee</p><p>Zoals veel misschien herkennen ben ik super ongeduldig en heb ik gister al getest met middag urine na drie koppen thee terwijl ik vrijdag pas m'n nod heb. Uiteraard negatief, ik ben meteen teleurgesteld maar zijn er vrouwen die ook pas vanaf nod of zelfs later positief testen. Ik zoek ergens nog hoop geloof ik. We zijn nu een jaar bezig en de moed zakt me wel een beetje in de schoenen. Vorige week wel lage buikpijn soort menstruatie kramp ene1 dag vreselijke rugpijn ook  witte puntjes op tepels en erg moe, verder voel ik niks.</p><p> </p><p>Graag hoor ik wat bemoedigende verhalen haha</p><p>X dani</p>

Kan alleen zeggen dat je echt te vroeg en met te verdunde urine getest hebt. Probeer het vrijdag of zaterdagochtend nog eens met je ochtendurine voordat je iets drinkt. Succes ;) .

Ik had op zaterdag mijn NOD en ik teste op de donderdag ervoor nog spierwit met ochtendurine :). En toch ben ik nu 12 weken in verwachting ♡. Op zaterdag (NOD) teste ik pas positief. Het kan.. maar geef jezelf ook de tijd. (Ja,ja: kan ik makkelijk zeggen natuurlijk.. kweet kweet)
Ik hoop voor je dat t zo mag zijn!♧♤.

Wat een spanning he? Maarja een witte test voor je nod zegt niks en zeker niet na 3 thee.. Ik ga morgen weer testen zonder idee wat mijn nod is.. maar eerste dag van de vorige menstruatie was 16 sept dus wie weet wat eruit komt haha. Ik duim op een positieve test voor je!

Ik had de zaterdag voordat ik dinsdag NOD had getest en was negatief met clear blue had menstruatieachtige krampen bij mijn zoontje en de menstruatie kwam niet. Die maandag teste ik wel positief met ook weer clear blue. Dus ik snap ook dat het lastig is met testdrang dat heb ik zelf ook heel erg. 

Ooh ik heb gisteren getest terwijl morgen mijn NOD is. Er is nog hoop dan! ;) heb zere borsten, misselijk en mijn temperatuur lijkt ineens omhoog te gaan. Ik hoop het zo!!

Oh wat ben ik toch blij met deze berichten.. Geeft hoop en rust haha.
Wat een spanning!
Ik heb a.s. vrijdag mij NOD dag en kan eigenlijk niet wachten met testen.
Ik heb hoofdpijn, ben moe en heb menstruatieachtige klachten...
Ik hoop dat ik zaterdag nog niet ongesteld ben en zaterdag kan testen.
HOOP HOOP HOOP ! :)

Terug
Bovenaan