Te vroeg getest?

[quote quote=10281006]Oh wat ben ik toch blij met deze berichten.. Geeft hoop en rust haha. Wat een spanning! Ik heb a.s. vrijdag mij NOD dag en kan eigenlijk niet wachten met testen. Ik heb hoofdpijn, ben moe en heb menstruatieachtige klachten… Ik hoop dat ik zaterdag nog niet ongesteld ben en zaterdag kan testen. HOOP HOOP HOOP ! ?[/quote]

ik heb dit ook haha, kan gewoon niet wachten en ben zo bang dat ik uiteindelijk toch ongesteld ga worden. 

Voel me helemaal niet lekker, mn borsten doen pijn & ben zo onwijs moe

Ik had voor me NOD ook twee keer negatief getest, op 10DPO en 12DPO. Uiteindelijk 1 dag na NOD een heel licht positieve test. En waren allemaal extra gevoelige testen.. Maar dat zegt niet zo veel blijkbaar haha.

Ik testte bij mijn vorige zwangerschap pas positief toen ik 5 dagen overtijd was! Ik had ervoor een test gedaan (denk 1 dag voor nod maar wist niet zeker of ik een cyclus van 29 of 30 dagen had) en die was negatief. Dus houd moed!!!

Ik heb as woensdag mijn nod dag. Vanochtend een negatieve vroege test.. Klein beetje hoop nog maar ik denk dat het helaas niet gelukt is deze maand. Hoe is het met jullie?? X

Terug
Bovenaan