Te vroeg/jong om zwanger te worden?

Hoi hoi !

Ik herken het heel goed wat jij hebt. Ik 21 mijn vriend 26, 4 jaar samen waarvan 3 jaar samen wonend. Financieel alles oke , huis groot genoeg. Als ik mijn dokter bel ( dat was laatste toevallig over mijn menstruatie ) voel je gewoon als je geboortedatum zeg dat ze een reken sommetje maken. Ik was vorige week bij de dokter toen ik eventjes de vraag kreeg of ik het wel zeker wist dat ik geen paar schoenen koop .... JOH !? Ik sta 100% achter mijn keus. Mijn schoonmoeder en mijn eigen moeder staan 100% achter mij, maar de rest ? Ze geven hun meningen en bedoelen het misschien goed maar ik heb hier voor gekozen. Als alles in orde is , je hebt gedaan wat je altijd al heb willen doen bijv. op vakantie gaan of weet ik veel dan moet je er gewoon voorgaan en niet bezig zijn met de meningen van andere.
liefs
 
Hoii!
Ik herken me heel erg in jou verhaal. Nu 20 en mijn vriend 26. Samen een koophuis, alles voelt goed dus we gaan ervoor! 
Doe waar jullie je goed bij voelen en laat je vooral niet tegen houden door de reacties 'veel te jong'. Het is jullie leven en je voelt zelf of je er klaar voor bent!
 
Terug
Bovenaan