te vroeg,op tijd of te laat

hoi,
onze oudste op de uitgerekende datum (met inleiding ivm zwangerschapsvergiftiging) en onze 2e 11 dagen te laat, maar wel spontaan.

Groetjes,
Stanneke

Uitgerekende datum was 21-05-2007. Omdat er niets gebeurde ben ik op 01-06-2007 ingeleid ('s morgens vroeg) en  Tobias werd uiteindelijk  geboren op  02-06-2007 (tien voor twee 's nachts).

Groetjes,
Sandra

ik ben van de oudste 8 dagen eerder  en van de jongste 13 dagen eerder bevallen... heeeeeeeeeeerlijk dus!!!

Hoi,

Ik was 26 juli uitgerekend Lucas is op 4 augustus geboren. Bij mijn andere zoon was ik 26 februari 2004 uitgerekend en raad eens hij is op 29 februari geboren!! Schikkeldag.

Groetjes Ellen

Ik was 29 juni uitgerekend en op 6 juli is Erinn geboren. Een week te laat dus,maar exact 9 maanden nadat ze verwekt is.

Ons ventje is precies 3 weken te vroeg geboren door een inleiding. met 36w5d zijn de vliezen gebroken, maar er kwamen geen weeen op gang.   met precies 37w ben ik ingeleid en is ons hummeltje geboren

mijn tweeling is met 36+2 geboren. door middel van een keizersnede, dus 3 weken en 5 dagen te vroeg...
ik zou eigenlijk komende zondag uitgerekend zijn, en as dinsdag zijn ze 4 weken!
X ciske mamma van mika en bjorn (11-09)

Terug
Bovenaan