<p style="text-align: left;">Hoi allemaal, Wij zijn er van de week achter gekomen dat ik onverwacht zwanger ben van de eerste. Inmiddels 6 weken en 6 dagen dus nog heel pril. We zijn er echt heel blij mee en hebben ook al een echo gehad met 6 weken en 3 dagen omdat er niet duidelijk was of ik 6 of 10 weken was dit in verband met een rare periode tussendoor. Nu waren we bij de verloskundige en heeft ze me best kunnen verweren. Het ene moment zei ze dat ik 4 weken was en het volgende moment weer 6 weken. Nu ben ik er middels achter dat je blijkbaar de eerste 2 weken gratis krijgt. Als je erover nadenkt vrij logisch, Maar is de ontwikkeling dan ook pas 4 weken? De verloskundige was een vrij pittige tante en omdat ik al lang blij was dat ze via inwendige echo het vruchtje had kunnen vinden durfde ik niet zoveel meer te vragen. Dit bracht veel onzekerheid met zich mee, Ik ben normaal al een piekeraar, maar ik maak me nu he-le-maal gek. We hebben nog geen hartje gezien, dat was vroeg zei ze. En ik eigenlijk weinig symptomen heb op pijnlijke borsten die dan wel. En dan niet pijn doen. Ik weet niet wat te denken! Er staat overal dat rond 6 weken het hartje gaat kloppen, Maar ik heb geen idee of ik nou 4 of 6 weken moet aanhouden. ? Was ik nou te vroeg voor een echo en moet ik me niet zo druk maken ? Kan zijn dat het verhaal niet samenhangend is, sorry.. </p>