TE vroeg wakker

Hoi !! Wij zijn allang gestopt met de papfles. Zaten er echt mee te kloten altijd. Dus nu alleen melk.
Ze zeggen dat als je overdag genoeg voedt ze s'nachts goed doorslapen. Wat geef jij haar overdag te eten? Mijn zoontje van 11 mnd krijgt in de ochtend een fles van 180ml. Rond 10.00 uur fruit hapje. 12 uur boterhammen met fles melk na. Dan 5 uur zijn warme hap en half 8 weer een fles.
Tussendoor nog aanmaaklimonade na behoefte en wat rijstewafels en soepstengels.
Uiteindelijk moeten ze snappen dat je overdag eet en s'nachts/ochtend slaapt.
Trouwens die van ons is meestal 7 uur wakker.

Hoi !! Wij zijn allang gestopt met de papfles. Zaten er echt mee te kloten altijd. Dus nu alleen melk.
Ze zeggen dat als je overdag genoeg voedt ze s'nachts goed doorslapen. Wat geef jij haar overdag te eten? Mijn zoontje van 11 mnd krijgt in de ochtend een fles van 180ml. Rond 10.00 uur fruit hapje. 12 uur boterhammen met fles melk na. Dan 5 uur zijn warme hap en half 8 weer een fles.
Tussendoor nog aanmaaklimonade na behoefte en wat rijstewafels en soepstengels.
Uiteindelijk moeten ze snappen dat je overdag eet en s'nachts/ochtend slaapt.
Trouwens die van ons is meestal 7 uur wakker.

Het kan ook koude zijn waarom ze wakker worden zo vroeg. Dus fris in bed waardoor ze wakker worden. Je lichaam koelt af s nachts en koelste moment is rond 5u s ochtnds. En bij wakker worden hoort fles in hun hoofd, dus denk je dat hij van honger wakker wordt. Een kind van 11 maanden kan echt prima 12u zonder eten als hij overdag genoeg eet en drinkt.
bij mijn 2 kinderen ook altijd zo ervaren. Zeker na deze hete zomer merkte ik laatste week dat ze vroeg wakker werden. Dus hop, wat meer kleren aan in bed en nu is het weer 6.30u. Heb dit al in meerdere fases gezien laatste jaren. Wellicht dus tip voor jou? 

Terug
Bovenaan