Hoi, ik heb zoveel gelezen tijdens het zwanger worden, en het zijn voor mijn eerste echo. Maar hier had ik geen rekening mee gehouden... ik heb ook eerste echo gehad afgelopen donderdag (18-5) van ons eerste kindje… Volgens mijn berekeningen was ik al 8 weken (laatste ongi begon op 23 maart) maar voelde 1e paasdag 16 april erg felle steken in me linker lies.. dus je komt daar met een bepaald verwachtings patroon heel stom eigenlijk. Ik ben medisch vanwege een stemmingsstoornis en dus antidepressiva slik. En ga dus ook naar de zogenoemde pop-poli… kon 2 weken na de test komen dit was 1-5 op zijn duidelijkst en cb gaf zwanger 1-2 aan de kruidvat 2 voor 5 gaf op 29-4 een zo minimaal streepje dat ik de foto negatief heb gemaakt om hem te kunnen laten zien aan me vriend. Volgende dag al beter maar nog minimaal en daarna de CB die 1-2 zwanger aangaf op 1-5. Nu was deze gyn vanaf mijn eerste afsrpaak in sept toen we gingen stoppen met de pil al niet mijn vriendin en begon dus al dat ze 50 min uitliep, ik besloot even te gaan plassen en werd ik geroepen mijn vriend zei ze is naar het toilet en ze ging gelijk door met de volgede… eindelijk waren we dan aan de beurt … uitwendig niets te zien en inwendig wel een lege vruchtzak van 7.7mm wat volgens de gun gelijk stond aan 6 weken of korten er kan dus van alles gebeuren zei ze t kan vriezen en t kan dooien! Zwaar overrompeld trok ik me broek weer aan… Nou sorry zoiets zeg je niet tegen iemand die spygisch een stoornis heeft… wel zagen mijn slijmvlies en eierstokken er keurig uit. beetje geschokt zonder teveel te vragen zijn we weg gegaan.. over 2 weken terug komen voor nieuwe echo (1-6) en dan hopen dat we wel iets zien zou dan 8 weken moeten zijn…voel me zo onzeker en voor me gevoel gelijk minder gevoelige borsten etc… maar wel weer andere kwaaltjes druk op me baarmoeder... zou er bijna weer depri van worden… ik heb wel een foto vd echo en meerdere mensen zoals mijn ouders zeggen toch iets te zien wat op een vruchtje lijkt… voel me zo onzeker! Sorry voor het lange verhaal voel me zo rot!