(Te) vroege echo 6 weken ipv 8 nu lege vruchtzak

Hoi, ik heb zoveel gelezen tijdens het zwanger worden, en het zijn voor  mijn eerste echo. Maar hier had ik geen rekening mee gehouden... ik heb ook eerste echo gehad afgelopen donderdag (18-5) van ons eerste kindje… Volgens mijn berekeningen was ik al 8 weken (laatste ongi begon op 23 maart) maar voelde 1e paasdag 16 april erg felle steken in me linker lies.. dus je komt daar met een bepaald verwachtings patroon heel stom eigenlijk. Ik ben medisch vanwege een stemmingsstoornis en dus antidepressiva slik. En ga dus ook naar de zogenoemde pop-poli… kon 2 weken na de test komen dit was 1-5 op zijn duidelijkst en cb gaf zwanger 1-2 aan de kruidvat 2 voor 5 gaf op 29-4 een zo minimaal streepje dat ik de foto negatief heb gemaakt om hem te kunnen laten zien aan me vriend. Volgende dag al beter maar nog minimaal en daarna de CB die 1-2 zwanger aangaf op 1-5. Nu was deze gyn vanaf mijn eerste afsrpaak in sept toen we gingen stoppen met de pil al niet mijn vriendin en begon dus al dat ze 50 min uitliep, ik besloot even te gaan plassen en werd ik geroepen mijn vriend zei ze is naar het toilet en ze ging gelijk door met de volgede… eindelijk waren we dan aan de beurt … uitwendig niets te zien en inwendig wel een lege vruchtzak van 7.7mm wat volgens de gun gelijk stond aan 6 weken of korten er kan dus van alles gebeuren zei ze t kan vriezen en t kan dooien! Zwaar overrompeld trok ik me broek weer aan… Nou sorry zoiets zeg je niet tegen iemand die spygisch een stoornis heeft… wel zagen mijn slijmvlies en eierstokken er keurig uit. beetje geschokt zonder teveel te vragen zijn we weg gegaan.. over 2 weken terug komen voor nieuwe echo  (1-6) en dan hopen dat we wel iets zien zou dan 8 weken moeten zijn…voel me zo onzeker en voor me gevoel gelijk minder gevoelige borsten etc… maar wel weer andere kwaaltjes druk op me baarmoeder... zou er bijna weer depri van worden… ik heb wel een foto vd echo en meerdere mensen zoals mijn ouders zeggen toch iets te zien wat op een vruchtje lijkt… voel me zo onzeker! Sorry voor het lange verhaal voel me zo rot!

Noontje...

heel naar dat je zo lang in onzekerheid moet zitten...

maar het kan nog alle kanten op dus ik zou proberen toch niet te negatief te zijn..

je berekening kan misschien niet kloppen...

ik heb ook verschillende dames gehad die bij mij echo's af hebben genomen en de ene is gewoon wat leuker liever en positiever dan de ander..

miss als je een wat lievre dame had gehad dat je je dan wat meer gerust gesteld was geweest..

probeer je zelf niet al te down te praten want je zal ook merken dat deze 2 weken voor bij kruipen en dat is ook geen prettig vooruit zicht

ik hoop op een goede echo voor je

veel liefs

Ik zit in dezelfde situatie laatste menistruatie begon op 22 maart...

Zou dus nu 8 week zijn ook leege vruchtzak op echo wel een dooierzakje te zien.

En vruchtzak zelf qua formaat ook wel passend bij 7/8 week zij vk.

Nu dinsd naar gyn. Voor controle en verdere stappen pff

Nikki zou je dan mijn foto eens willen bekijken?? Erg lief hoe je hebt gereageerd, maar voel me wel echt nog zwanger alleen de onzekerheid wint t van wat ik voel op dit moment...

@iris jij ook heel veel sterkte dan aankomende tijd!

Hej noontje ! Ja ik wil best wel kijken heb er alleen geen verstand van ...

maar ik kan um wel naast mijn eerste echo leggen ik was namelijk veel te vroeg met m'n echo en toen was er ook niet veel te zien

en dachten ze aan een buitenbaarmoederlijk zwangerschap omdat ik ook dacht dat ik verder was dan dat ik daad werkelijk was..

je kan een foto plaatsen in dit forum ik weet alleen niet hoe

Vervelend dat je zo in onzekerheid zit en hopelijk heb je snel zekerheid.

vanwege eerdere misgelopen zwangerschappen heb ik vroege echo's gehad, een met 4 weken en 1 met 5 weken.. beide was niet veel op te zien alleen bij 5 weken volgens mij verdikt slijmvlies en dat was positief.

met 7 weken ben ik terug geweest en er zat een klein prulletje met een mooi kloppend hartje.

nu ben ik inmiddels al 30 weken.

hopelijk kan ik je zo een beetje een hart onder de riem steken.

Terug
Bovenaan