(Te) vroege echo 6 weken ipv 8 nu lege vruchtzak

Waarom zouden wij boos moeten worden? Je hormonen gieren nog door je lijf en het is logisch dat je gevoel wisselt. Geniet van je vaartocht en de bbq (al zou ik met een wijntje nog even wachten voor de zekerheid ;-)).

Fijne avond!

<p style="text-align: left;">Hey dames, Nouja omdat het me grootste wens is en dat van de meeste dames hier en ik zeg dan dat het oke is als t niet zo mocht zijn dus voelde me een beetje schuldig! het drinken deed ik vanwege mijn medicijnen al niet dus dat scheelt wel ;) ik ga morgen ochtend de gyn bellen en dan schrijf ik hier wel weer wat als ik wat weet! Bedankt voor de steun nikki en sanne thanks!</p>

Vanmorgen bij de gyn geweest... wel een lieve dame gelukkig... we hebben weer een spannende week voor de boeg... heb inmiddels helderrood bloedverlies met stolsels (zij heeft er naar gekeken maar vond deze mate van de stolsels niet ernstig) op de echo was me vruchtzakje te zien deze was zelfs van 7.7mm naar 9.1mm gegroeid en jawel er zat iets in van 3.2 mm een klein bolletje maar nog geen hart actie dit was allemaal goed! Ze kon niet zien waar de bloeding vandaan kwam... verder afwachten heb wel krampen in me buik en bloedverlies wordt wel wat heftiger. Als t goed is a.s. dond 1 juni misschien de dag dat we eindelijk verlost worden uit de onzekerheid. Nu ga ik ervan uit kon de gyn niwt zeggen dat ik idd 16 april me conceptie gevoeld heb, dan ben ik vandaag pas 5w en 5.d zwanger... dan was de eerste echo wel erg vroeg! Mijn moeder vertelde dat ze bij zowel mij en me zus beide keren 4 maanden achter elkaar heeft gebloed dus misschien is dit een familie kwaal... bedankt weer!

Noontje!!!

Ahhh ben zo blij voor je!

Ik heb er een goed gevoel bij! En ik ben erg van het voelen hihi

hou je ons op de hoogte?! Zodra je meer weet 1 juni

x

Fijn dat je vandaag bij de gynaecoloog terecht kon. Klinkt op zich wel positief. Zeker als je moeder het ook gehad heeft, dan zou het iets genetisch kunnen zijn.

Helaas zal je nog een week geduld moeten hebben.

Ik duim voor je!

Lieve dames, bedankt voor de steun! Ik ben kapster dus kon met 100 % vol bijna me klanten niet omzetten... ik voelde me oke dus van 2 tot 9 gewerkt... veel buikpijn en bloedverlies werdt oo ksteeds heftiger... toen ik klaar was met werken voelde ik een soort ballon eruit zakken... gelijk naar de wc de meiden (inmiddels door vanmorgen weten die nu ook wat er gaande was heb al die tijd niets gezegd) hebben zelfs mijn pak maanverband gegeven toen ik op de wc zat en daar lag alles in 1 x op me maandverband... gelijk zh gebeld en ik ben alles in 1 x verloren en dus idd de miskraam gehad. 1 juni terug komen om te kijken of alles eruit is. Ben ergens opgelucht dat het zelf eruit is gekomen en voel me goed. En weet dus dat vrouwelijke intuitie niet liegt en ik er daarom geen moeite mee heb had het al een week langzaam afgesloten. Nogmaals bedankt voor jullie begrip! En wie weet schrijf ik hier ook nog eens dat we weer in verwachting mogen zijn! Jullie ook succes met de zwangerschappen/bevallingen

Heel veel liefs

Meid, wat rot voor je. Gelukkig dat je lichaam het zelf heeft afgestoten. Hopelijk is alles eruit.

Veel succes en hopelijk mag je snel weer zwanger raken.

Terug
Bovenaan