Onze zoon Thomas is vandaag 14 dagen oud en tot nu toe geef ik nog steeds borstvoeding, ik ben alleen bang dat ik niet genoeg melk kan geven.
Mijn linker tepel is ingetrokken waardoor Thomas niet aan die borst kon drinken, tijdens de kraamperiode ben ik niet voldoende geholpen waardoor deze borst niet op gang kwam.
Nu heb ik een tijdje een tepelhoedje gebruikt, maar had het idee dat de borst nog niet goed op gang kwam, en moest hem daarna altijd nog de rechter borst geven.
Sinds een paar dagen ben ik daarom maar gaan kolven met een electrische kolf om het toch maar op gang te brengen, maar ik krijg maar 0,35 ml/cc melk en dan is het echt op...
Aan mijn rechterborst drinkt Thomas wel goed, maar omdat hij deze borst elke 3 uur krijgt wordt deze behoorlijk pijnlijk en heb ik het idee dat Thomas te weinig krijgt, want hij gaat steeds meer jengelen en wil steeds vaker voeding.....
Hoeveel melk heeft mijn zoontje nu eigenlijk nodig?
Hoeveel kolven jullie gemiddeld per borst?
Is het normaal dat ik maar 0,35 ml geef of is dit voor 14 dagen echt te weinig?
Zal ik hem de afgekolfde melk aanbieden, en hoe?
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen...
Groetjes Marieke en Thomas 14 dgn.
Mijn linker tepel is ingetrokken waardoor Thomas niet aan die borst kon drinken, tijdens de kraamperiode ben ik niet voldoende geholpen waardoor deze borst niet op gang kwam.
Nu heb ik een tijdje een tepelhoedje gebruikt, maar had het idee dat de borst nog niet goed op gang kwam, en moest hem daarna altijd nog de rechter borst geven.
Sinds een paar dagen ben ik daarom maar gaan kolven met een electrische kolf om het toch maar op gang te brengen, maar ik krijg maar 0,35 ml/cc melk en dan is het echt op...
Aan mijn rechterborst drinkt Thomas wel goed, maar omdat hij deze borst elke 3 uur krijgt wordt deze behoorlijk pijnlijk en heb ik het idee dat Thomas te weinig krijgt, want hij gaat steeds meer jengelen en wil steeds vaker voeding.....
Hoeveel melk heeft mijn zoontje nu eigenlijk nodig?
Hoeveel kolven jullie gemiddeld per borst?
Is het normaal dat ik maar 0,35 ml geef of is dit voor 14 dagen echt te weinig?
Zal ik hem de afgekolfde melk aanbieden, en hoe?
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen...
Groetjes Marieke en Thomas 14 dgn.