Te weinig groeien

Delisha,

Andries is ook geen grote drinker. heb me daar de afgelopen weken erg druk om gemaakt, maar notabene de dame van het CB wist me gerust te stellen met de woorden: Margreet, jij kan wel willen dat hij meer gaat drinken, maar als hij niet wil, dan lukt het je ook niet.
En 's nachts wakker maken? Geen optie vind ik.
En inderdaad wat Pini zegt: de kinderen zijn steeds meer wakker, en zwaaien dan met armpjes en beentje en dat vreet idd heel veel energie.

Succes!

hoi meiden ik ben van het juni forum maar lees soms mee zag deze topic en moest reageren ik heb een zoon van 2 1/2 en 2 jaar lang ziekenhuis in en uit gelopen omdat hij volgens artsen te weinig groeide ik kan jullie zeggen hij heeft en had niks mijn moeder gevoel zij dit al van af het begin hij is altijd vrolijk speelt slaapt poept en plast wat ik wil zeggen is laat je niet gek maken door al de flessen en wat ze zouden moeten drinken kinderen zijn geen machines die op comando drinken wat ze moeten en wat is nou moeten he eten wij ieder dag het zelfde niet dus volg je gevoel als je kindje vrolijk is goed poept en plast heeft hij of zij voldoende aan wat ie binnen krijgt let op je kind en volg je eigen gevoel hier in het beste wat er bestaat is je moederinstinct deze heeft het altijd goed en dat groeien komt vanzelf succes en blijf dicht bij je eigen gevoel

liefs angela

Nou Bryana drinkt ook geen 200ml zoals op het pak van nutrilon staat,ze is over de 5kilo dus ze mag 5x een fles van 200ml hebben,dat krijg ik er bij haar niet in max 180 af en toe ook hoor!
meestal drinkt ze 165 a175 per keer,en dat ook nog soms in 2x!
Ze loopt volgens het cb ook wat achter maar ze poept en plast goed dus ik maak me er ook niet druk om.
We hoeven niet allemaal [perfect te zijn toch?!]
Model baby,s zie je alleen op tv.
groetjes Bianca

Terug
Bovenaan