te weinig melk?

quote: bikkeltje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2007 12:38:14'));

Nou, op het cb werd het juist aangeraden om yoghurt te geven, dus daar word ik ook niet wijzer van.Op dat pak bambix staat het aangegeven om het met water aan te maken, maar ik kan het met melk proberen.  

ja,laatst had hier nog  iemand het over bambix met water.welke heb je dan vraag ik me af?eentje waar al melkpoeder bijzit ofzo?ik heb groeipap vanaf 6 maanden en daar staat op;maak de opvolgmelk zoals je  gewend bent en voeg bambix toe.
en joghurt,dat werd mij ook afgeraden ivm met  het moeilijk  af kunnen breken van de eiwitten,maar boas eet regelmatig een schaaltje vanillevla of joghurt  mee hoor.en voor bambix was t volgens het cb ook nog te vroeg,dat mocht pas met 7 maanden.alsof die maand zoveel verschil maakt.boas reageerd prima op gluten dus we gaan er lekker mee door.

als je twijfelt zou je de pap ook met melk aan kunnen maken inplaats van met water

Ik heb bambix van nutricia melkpap, (op het pak staat:met opvolgmelk) dus dat betekent toch dat er melk in zit, ik heb het nog even nagekeken maar er staat toch echt op dat je het alleen met water aan moet maken, lijkt me niet nodig om er nog extra melk in te doen als er al opvolgmelk in zit??????In ieder geval bedankt voor jullie reacties

hoi

ik wist niet eens dat bambix met water kon, heb het altijd met melk gedaan

jens drinkt nog 800 cc per dag, 4x 200 cc
hij is ook 6 maanden
yoghurt geef ik ook nog niet, maar als toetje opvolgmelk,
dat adviseerd het cb hier
pap geven we jens niet, want daar raakt hij verstopt van
jens heeft het liefst gewoon zn melk, bijvoeden doen we wel , maar soms vind hij het nog niet lekker.

hoi bikkeltje
ik zag die melkpap net in de winkel staan(had toen je reactie nog niet gelezen).daar zit al melkpoeder bij in,dus die kun je dan gewoon meetellen als melkfles.
dus puntje bij paaltje krijgt je kindje wel genoeg melk!
groetjes karin

Terug
Bovenaan